Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Noen som har erfaring med denne? dreamy bagen er den veldig liten? Er det plass til stå/søsken brett?
mittlillegull Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Eneste jeg vet er at bagen er liten ja! Vi brukte bagen på et annet understell og hun vokste fort ut av den!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Du har helt rett i at bagen er liten..den holder ikke så veldig mange mnd. Vogna passer best med bag hvis du får barn på vårparten:) god vogn, litt bred mellom hjulene og kan være for bred til å få gjennom enkelte alarmstolper på noen butikker - du må ta av et hjul og trille gjennom!! =/ litt upraktisk. smal sittedel, men høy i ryggen..en av de bedre 3-hjulingene, men spør du meg er den tung og tar mye plass. IKKE mulig med søskenbrett nei!! quinny har ikke eget heller=/ litt synd..mulig det er noen brett som passer av de som selges i andre land..men d vet jeg ikke!! Ingen i Norge i hvert fall., dessverre.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 klart det går med søskenbrett,, http://www.kaleido.no/kshop/lillemille/index.php?visProdukt=343
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 og angående bagen, så kommer det litt an på hvornår barnet blir født, min kommer i desdember og er derfor så liten i vintermånedene at den har masser av plass i bagen til kjørepose og dert hele. Dessuten er det ofte sånn at når barnet lærer å sitte, så vil det ikke ligge i vognen når det er våken, og da kan en jo likegodt bruke sportsvogndelen.Den kan man godt begynne å bruke når barnet er en 4-6 mnd gammelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå