Gå til innhold

Sukkerbelastning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Jeg blei sendt til sukkerbelastning av vikar JM som ville sjekke meg selv om jeg var i uke 37.

Min faste JM og Lege har ikke sett behovet så det varierer kanskje fra JM til JM ? Vet ikke.

Du må møte fastende når du skal ta denne.

Jeg har hatt problemer med kvalme hele svangerskapet og det at jeg ikke kunne spise eller drikke etter klokken 24 kvelden før gjorde jo ikke akkurat den biten bedre..... Men det gikk bra. Jeg informerte om at jeg ikke viste hvordan det kom til å gå siden jeg var kvalm. Da sa hun at måte jeg spy så måtte jeg spy..

Jeg fikk sitrondråper i sukkerlaken min. Hadde relativt mye oppi så det blei nesten som VELDIG søt sitronsaft ;)

Har hørt her inne at det ikke er alle steder man får sitrondråper i. Så jeg ville enten sjekka opp eller bare tatt med. Kan vel ikke koste allverden (bare sånn vanlig flaske du kan kjøpe på matbutikken)

Hun hadde hatt oppi og jeg ville ha mye mer så kan tenke meg at uten blir det litt småkvalmt.

Du må sitte 2 timer og vente. Der jeg var så var det ingenting å lese på så boken kom godt med. Angra mest på at jeg ikke hadde med meg en pute å ha i ryggen når jeg skulle sitte så lenge.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9938971-sukkerbelastning/#findComment-9939859
Del på andre sider

Det smaker som melis utblanda i vann. Jeg likte det ikke noe særlig, men gikk da ned. Det verste var de to timene med venting, syns jeg. Hehe :) Hadde heller ikke sukkerbelastning da jeg gikk med datra mi, men tror det er kommet i ettertid, at alle gravide med en bmi over 27 eller 28 bør / skal ha sukkerbelastning. Det er jo greit å vite for å være føre var. :) Heldigvis hadde jeg ikke antydning til sv.skaps.diabetes, men det visste jeg egentlig på forhånd, hadde ingen av symptomene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9938971-sukkerbelastning/#findComment-9941819
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...