Gå til innhold

Min uke 31

hagbarta.no 7-fødeklar!c

Anbefalte innlegg

Jeg sykmeldte meg i går.Har jobbet som hjelpepleier de siste 2 mndene (nyutdannet).Ganske kjedelig og kaste inn hådkleet,men jeg begynte å bli veldig sliten..

Forrige uke starte d noen rare smerter i magen,kjente litt nedpress og press på endetarmen også.Ringte føden for jeg var usikker på hva det var,greit å få sjekket om det var noe på gang,åpning eller noe.Hadde jobbet veldig mye i d siste.

Da jeg kom dit ble jeg sittende å vente en halv time,hørte nyfødte babyer skrike rundt meg og smertene i magen ble vondere og vondere.Da jeg endelig fikk legge meg på undersøkelsesbenken kom det skikkelig rier! Kjentes ut som åpningsrier og jeg ble kjemperedd at fødselen var igang. Stakkars liten,allt fortidlig å bli født i uke 30.

Jordmor forsikret meg om at hvis så var ville beibien klare seg helt fint,det beroliget meg noe men jeg var absolutt ikke innstilt på å føde nå.

Heldigvis roet riene seg ned igjen! Det kom lege og sjekket med innvendig UL om det var åpning eller at livmorhalsen hadde blitt kortere men det var ingenting som hadde skjedd.Heldigvis.

Ble beordret sykemeldt og å ta det med ro heretter....

Etter å ha hvilt 3 dageg ga smertene seg og jeg forsøkte å jobbe igjen..4 vakter hadde jeg denne uka,kjente at det ikke var helt godt..så derfor leverte jeg sykmeldingen igår.

kjenner at kynnerne har blitt ferre allerede og energien er allerede bedre.Kan begynne å ordne her hjemme og forberede til bebisen kommer,bruke energien på det istedet.Kjøpte meg garn idag tilfelle det blir litt kjedelig...skal strikke vognteppe til den lille tulla som kommer om mindre enn 9 uker :-)

Har,bank i bordet! sluppet bekkenløsning dette svangerskapet.Helt utrolig.Nå skal jeg bare kose meg de siste ukene... :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...