gullborg Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Lillemann har atopisk eksem og har vært veldig dårlig i huden i sommer. Kjøpte i forrige uke Udo`s choise i helsekostbutikken og begynnte å gi han 2 spiseskjeere 2 ganger om dagen. Har hørt at mange er fornøyd med den Er det noen som har erfaringer med denne oljen? Hvor lang tid må man regne med at det tar før bedring i huden? Er ikke så veldig opptatt av helsekost og alternativ medisin, men blir jo ganske desperat når vi må til med kortison stadig vekk.
Fire? Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei ! Ser du ikke har fått så mye respons på dette. Jeg har bestemt meg for å kjøre både meg og lille på "Udo" kur. Snakket med legen i dag - og han sa at det var verdt å prøve. Hva er dine erfaringer ? Kjempefint om du ville dele de med meg. Ser du skriver 2 spiseskjeer * 2 - hvor gammel er han. Min lege mente jeg burde ikke gå over en tee skje daglig ..
gullborg Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Hei Så hyggelig med svar da. Jeg har nå gitt lillemann som er 2 år to spiseskjeer om dagen. (Står 2 ganger om dagen på flasken mener jeg å huske). Har gitt han en liten og en stor flaske. Er litt usikker på effekten. Han har vært veldig opp og ned i huden i hele sommer, men mye dårlig. Hadde trodd det skulle bli bedre til sommeren. Skal til allergilegen på mandag, skal spørre henne da om hun har noen erfaringer. Du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå