Gå til innhold

huff er så utrolig engstelig,, leste at noe kan være galt når man ikke har symtomer, og nå har jeg selvsakt ingen=( noen andre som ikke har det??


jiha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke alle som har symptomer og hos mange så går det veldig opp og ned.. ene dagen er det masse mens neste dag er det ingen..

Alt står helt sikkert kjempefint til med den lille=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer er også litt opp og ned. Enkelte dager er jeg plaget med kvalme, mens andre dager er jeg nesten ikke kvalm. Har litt ømme bryster, men det er onstant. Utenom de to symptomene så har jeg ingen. Er 8+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har symptomer som kommer og går, noen har symptomer som kan forsvinne, noen har lite og andre har masse symptomer.

Alle svangerskap er forskjellige. Det sa ihvertfall gyn. til meg.

 

Mine symptomer forsvant over natta da jeg var i uke 5 eller så var det 6. Jeg er snart 12 uker på vei, og har sett vårt lille nurk på ul :o)

 

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre dig men nyt av et behaglig svangerskap! Jeg har bare litt ømme pupper og er veldi nøyd med det;) igår var jeg litt overfølsom mot noen lukter men idag er det ikke noe. Alle svangerskap er ulike og det er ikke at ønske seg et vanskelig og kvalmt svangerskap som jeg sett noen av mine veninner ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Tror ikke du skal engste deg over å ikke ha symptomer. Jeg har hatt 3 fullgåtte svangerskap så å si uten symptomer. Føler meg heldig og som "født til å gå gravid og føde barn". Var f.eks ikke plaget av kvalme i det hele tatt. Gled deg og nyt du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt graviditetssymptomer. Har født 2 velskapte barn, er gravid med nummer tre. Og kjenner INGENTING :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri helt skjønt meg på dere som ønsker dere kvalme.. Dere er gravide for det skjønner dere! Ikke ønske dere selv så vondt!!!! Er jo helt perverst! Noen har symptomer,noen har det ikke. Begge deler er heeeeelt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...