Gå til innhold

Andre som föler seg "uggen" i uke 38/39?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 dager til termin og har hatt en ganske grei graviditet med lite plager..men i nesten 2 uker nå sliter jeg med mageknip og lös mage.. og de siste dagene föler jeg meg veldig "uggen"..småvondt i hele kroppen, orker ikke mye..rar fölelse egentlig..kanskje kroppen forbereder seg..

Har mensmurringer daglig men de kommer og går, ingen regelmessighet...Uff...blir litt redd hvis födselen starter nå, har så lite energi og föler meg syk...

Var hos JM igår, blodtrykket var fint..SF mål 38+4 var 35, sist gang var den på 36 i uke 36, gått ned litt men hun sa at det var normalt.

Mye nedpress, stikksmerter i underlivet...ikke godt ass...

Flere som sliter med det samme? Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også litt slik, ja. Har ikke hatt de store plagene tidligere, men nå har jeg mye mensmurringer og smerter etter bare litt aktivitet eller en liten kjøretur. Sliter mye med halsbrann og er ganske kvalm. Innimellom svimmel og uvel, for ikke å snakke om hormonene. Stakkars samboeren min, han er så tålmodig. Jeg får nesten panikk hvis jeg ikke vet hvor han er eller han ikke svarer på meldingene mine med en gang. Jeg er sur fordi jeg ikke kan gjøre så mye om dagene, og gråter for ingenting. Masse rare smerter i underlivet av forskjellig karakter. Det skal ikke være lett alltid!

Skrevet

Det er ikke lett nei...Jeg sitter bare inne, orker ikke å finne på noe...

Alt er bare ork...håper bare jeg har nok krefter til å föde denne ungen...

Skrevet

Ja samme her. Føler meg helt tappet for krefter, så hvordan skal man klare en fødsel som sammenlignes med 5 mila?? :o)

Har vært mye uggen og kvalm i store deler av svangerskapet, men nå er man så stor&tung i tillegg, og kroppen protesterer på det meste man foretar seg....Skal bli så utrolig godt å få babyen ut nå, sånn at man kan fungere normalt igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...