Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg....................

Anbefalte innlegg

.................til å finne et guttenavn som passer til Kevin og Stian.

Planlegger nr.3, og har jentenavn klart, men er helt blank når det gjelder guttenavn.

He, he er litt rart. Da vi ventet de to første, hadde vi guttenavn klart begge gangene, men var blank på jentenavn. Var begge gangene sikre på at det var gutt. Nå har vi bare jentenavn, og har en følelse av at det blir ei jente denne gangen. skal se det klaffer da, og at vi ikke trenger guttenavnet. men allikevel............................noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9938087-trenger-litt-hjelp-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk.

Jonas er faktisk et navn jeg har tenkt på, men det vil ikke mannen min ha. Ikke lett dette her. Kan heller ikke ha et navn med R i, grunnet at min mann har litt plunder med å uttale R, den blir liksom borte i ordene hans. Da begrenser det seg veldig.

Hva synes dere om William? Synes det er fint, jeg da. Nevnte det for mannen min, og han sa ikke umiddelbart nei.

Kevin er et keltisk navn, mens Stian er norrønt. Med andre ord er det ikke noen "rød tråd" i navnene dere har valgt, så litt vanskelig å vite hvilken kriterier dere legger til grunn. Er det noe spesielt dere ønsker ved valg av navn - skal det være internasjonalt, norsk, kort, langt e.l.? William er et helt fint navn for øvrig, kanskje litt vel populært kun.

Navn uten r, som jeg synes er fine:

Benjamin

Henning

Bendik

David

Aadne

Gustav

Johan

Johannes

Haakon

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...