Vil ha et lite lykketroll:) Skrevet 28. juli 2007 #1 Del Skrevet 28. juli 2007 Jente snart24, påvist PCOS for ca 3 år siden.. sluttet med p-pillen for bare 2 dager siden..hatt regelmessi mens i 2 år...men før d var jeg ikke på pillen å da hadde jeg ingen mens før legene begynte me utredningen.. Hva gjør jeg nå om mensen blir borte..som sist..? borte i litt over 2 år.. noen som har begynt på f.eks metformin med engang etter pilleslutt? eller må d ventes på mensen? jeg vil helst ikke vente å prøve i flere år for å bli gravid...hvor fort gikk d til spiren satt me f.eks metformin? hvordan funker d? fertilitetsbehandling? Noen tips eller råd? jeg lurer på så mye....orker ikke snakke me legen om akurat dette...vil heller høre fra andres erfaringer... damer som snakker av hva alt dette rundt PCO/PCOS har gitt dem..når d kommer til å skal bli gravid..første gangen..... vi er veldig spente begge 2...men vi stresser ikke...vi tar d me ro:) *prøver i hvertfall å ta d me ro......*heheh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9937885-hejhejnoen-som-kan-hjelpe-meg-med-%C3%A5-svare-p%C3%A5-et-par-spmtipsr%C3%A5dd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Del Skrevet 30. juli 2007 Bestill deg time hos gynekolog hvis du ikke vil snakke med legen om det. De er jo spesielt proffe på slikt... Det skal bare en blodprøve til for å sjekke om du har eggløsning eller ikke. Har du det ikke så vet du at du bør ha medisinering for å i det heletatt å få eggløsning. Alternativt kan du bestille deg eggløsningstester på billigtester.no (apoteket er svinedyrt!) og følge det opp selv. Fint du ikke stresser, tror det er et godt utgangspunkt. Artig med tørrtreninga også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9937885-hejhejnoen-som-kan-hjelpe-meg-med-%C3%A5-svare-p%C3%A5-et-par-spmtipsr%C3%A5dd/#findComment-9956354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå