Gå til innhold

Hvor mange vil vite kjønn på ul???


theafranord

Anbefalte innlegg

Jeg er selv så nyskjærrig....så jeg klarer ikke la være. Fikk vite det med mine to første, og det stemte med begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt en av de som vil vite kjønn:)

Fikk vite det sist og syntes alt ble enda mer spennede ettersom jeg visste det var en liten gutt som lå i magen, det var ikke lenger bare "noen".

-jammen stemte det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vite :-)

Går på privat klinikk for å få vite. På den vanlige UL undersøkelsen sier de normalt sett ikke kjønn, og de gjetter mye. Det er liksom ikke DET de skal sjekke på den kontrollen. Majorstuaklinikken har 3D UL både i Oslo og Bergen. Var ved forrige svanegrskap, og skal igjen i år også. Er en viss uke det er lettest å se kjønn. Tror i uke 22 eller uke26. Ikke helt sikker. Skal ringe og spørre.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vite.

Sist kunne de ikke se det på ordinær ul så da fikk jeg meg en time på majorstuaklinikken i uke 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil i utgangspunktet vite det, men er ikke krise om det ikke går ann å se det da. Fikk vite det med nr. 1, fikk til og med bilde av den delen som beviste at det var en gutt ;) Jeg drakk saft, hoppa litt rundt, gikk på do for at han skulle få bedre plass og dytta litt i han - før han endelig snudde riktig side mot oss... Så er ikke alltid det er så lett å finne ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig valg.=o)

 

Fikk også vite sist og det stemte. Kan Lege/jordmor se hvilket kjønn det blir så vil jeg gjerne vite.. er også veldig nysgjerreig av meg. Men kan h*n ikke se, så er ikke det så veldig krise... Bare morsomt å få vite om det stemmer nå den lille kommer ut..=o)

 

Så ja, vil jo egentlig vite da=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LItt usikker på hva jeg/vi vil egentlig. Tenker det også kan være spennende å få vite når man endelig har født om hva det blei... Men mulig mannen min vil og da skal ikke jeg være sær å holde igjen. Er jo viktig han føler han kan få ta litt del i dette han også. Men som sagt så er jeg usikker... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker også å vite. Har hatt litt lyst til å kjøpe noe babyklær nå,men det finnes jo nesten ikke noe kjønnsnøytralt der ute. Så både fordi det er praktisk, og fordi vi er nyskjerrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...