nr to på vei:) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Alina skal bli storesøster i november, og vi trenger hjelp til å finne jentenavn. Har hatt mange tanker og ideer om navn, men ikke funnet det ene som virkelig har fanget vår interesse...Derfor håper vi på masse gode forslag:) Og gjerne kommentarer på noen av mine forslag: Maja Martine Guro Tirill Tia Mia Synne
prebs Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Du har funnet mange flotte navn! Rangerer: 1.Synne 2.Martine 3.Maja 4.Tirill 5.Guro 6.Mia 7.Tia Synes Alina passer best sammen med et internasjonalt navn. Av dine passer kanskje Mia eller Tia best. Andre forslag: Sara Hanna Julia Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Siden førstemann heter Alina syntes jeg at nestemann burde falle utenfor disse korte klassiske jentennavna som ender på A.. Så derfor syntes jeg dere burde gå for Tirill(evt Tilde) eller Synne
StorkeMammaen Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Synne - nydelig Mia - enkelt og søtt Maja - fint navn Tirill - flott Guro - koselig Martine - ikke glad i Tia - liker ikke, en type hjerneslag på "fagspråket" Vi sier ofte at hun har hatt tia, så forbinder det kun med det og ikke et navn.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Liker Guro og Tirill best Forslag ellers; Kaisa Vanja Ylva
Milletrille Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Tirill er såå fint og passer til Alina syns jeg. Likte eg alle navnene dine jeg da
prysseluskan Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Av disse synes jeg at 1) Maja, 2) Mia og 3) Tirill passer best sammen med Alina. Synne er det navnet jeg liker best, men kanskje ikke sammen med Alina? Forslag: Sanna, Sanne, Mona, Sara, Ella, Tilde og Kaisa.
nr to på vei:) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk for alle meninger og forslag dere har kommet med:) det er virkelig til god hjelp. Tar gjerne imot flere!!
Forskeren Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Føyer til mitt favorittnavn (nr 2 skulle hatt det om det ble jente): Tilde Ellers av dine Tirill Synne Martine Mia Maja Guro Tia (likte ikke det så godt) Synes egentlig du kunne velge annen ending enn -a siden storesøster har det. Synes f.eks Alina og Mia/Tia blir litt likt, liksom...
Wilma-mamma Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Mange fine navn, men synes Tirill eller Synne passer best.
Leirha Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Jeg syns Synne, Tirill og Tia er fine navn. Liker også Rea veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Veldig fine navn bortsett fra Guro, men det er jo en smak sak. Siden storesøster har så fint og skjeldent navn ville jeg satset på det samme for lillesøster... Tiril er fint, samme med Nynne. Hva med: Sanne Ameline (Amelin), kanskje litt likt storesøster? Alma Otilie Odea Oline Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå