Gå til innhold

Termin i September \ Oktober noen? : )

moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin 19. september, skal føde på ABC Ullevål. To jenter fra før, 12 og 14 år. I følge ultralydundersøkelsen er det en jente jeg venter denne gangen også!

Forsøkte meg på jobb etter ferien, men ble sykemeldt 100% på fredag. Lave jernverdier og tiltagende bekkenløsning tilsier ruging hjemme. Strikkepinnene går varme.

Har termin 09/10 bor i Fredrikstad. Jobber fulltid. Har en 3,5 år gammel gutt og kjenner at jeg begynner å bli mer og mer sliten .... Ellers kan jeg ikke klage noe i det hele tatt. Ikke noe bekkenløsning, kloe, kvalme, masse vann i kroppen, høyt blodtrykk etc. Helt motsatt "frisk som en fisk" :o))

Kos dere !!!

Har termin 9. september. Venter nr. 3 og fyller 40 i slutten av september. Har en på 5 og ei på 3 fra før. Denne gangen har jeg hatt bekkeløsning nesten hele tiden så for tiden er jeg 100 % sykemeldt. Jobber som lærer så jeg hadde uansett hatt ferie nå.

Dere som venter deres første har virkelig noe å glede dere til. Jeg gleder meg voldsomt. Dette er jo definitivt siste barnet, og jeg kan nesten ikke vente med å få holde ham i armene mine. Skal virkelig nyte å gå hjemme denne gangen.

Annonse

Hei, hei!

Jeg har termin 18. oktober, bor på Langhus (Ski) og har to jenter fra før på 10 og 11. Vi gleder oss stort alle sammen til å få utvidet jentemafiaen med nok en tulle med oppstoppernese fra far. Vi har sett den på 3D UL ;-)

Jobber fortsatt fullt og formen er bra. Håper det fortsetter slik. Har planer om en ukomplisert fødsel på ABC på Ullevål:-) 2-3 uker før termin som med de 2 første, så da kan det jo hende det blir septemberbarn på meg også, tji-hi.

Gleder meg utrolig nok til både fødsel og babyskrik. En liten bortskjemt frøken kommer det til bli med 4 store som skal stå i kø for å få gi henne kos og oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...