Gå til innhold

Påmelding el andre ønsker treff Drammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Torsdag 2.8 var planen ja, men undertegnede er dessverre ikke tilbake fra jobb før seint på kvelden denne torsdagen. Enten får jeg ha det til gode - eller kanskje vi booke om? Beklager - men første dag etter ferien blir det alltid masse endringer...

"Jeg jobber ikke bare dagen, som de fleste andre, så jeg er på jobb den kvelden, men blir gjerne med ved en senere anledning :-)

Åse77 "

Hei Åse - jeg rekker dessverre ikke å komme selv heller denne torsdagen. Hva med fredag 3.8 - da kan jeg faktisk både formiddag og tidlig kveld.

Hei Ho mor!

Har bare vært med på et eneste sånn treff før, og da var det lett blanding av flere som gjerne ville bli gravide, nylig gravide og høygravide i bred aldersspredning. Har du lyst til å komme - vel møtt. Men altså - den torsdagen jeg har foreslått rekker jeg ikke selv. Snufs!!

Jeg er gravid, og kunne godt tenkt meg å vært med på treff, men det er litt tidlig etter ferien. Jeg kunne også tenkt meg at det startet noe senere, eks. 18.30-19 tida. Det tar litt tid å komme seg hjem fra jobb, hente barn, ordne seg og komme seg ut igjen. Så jeg får ha det til gode, men følger med her til neste treff.

Annonse

Det er flere som kunne den oppsatte torsdagen - kanskje dere bare skal møtes, også setter jeg eller noen andre opp en seinere dato muligens litt seinere på kvelden? Jeg er kjempelei meg for at torsdagen går i vasken, men jeg er ikke tilbake til Drammen før tidligst i 21-tida. *snufser*

Hvis dere blir fler enn to-tre på torsdag - er det kanskje lurt at en av dere bestiller bord?

Håper det blir et treff på dere nå torsdag - og vi ganske snart får en på plass en ny dato for neste treff igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...