Gå til innhold

Om bekkenløsning...

OnlyMe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått hos dere som har fått flere...

Hvis dere ikke hadde noe første gangen, slapp dere unna andre gangen også?

Og dere som var plaget første gangen, hvordan ble det med de neste?

Er så spent på om hvis vi får flere, om det blir det samme da, eller om man er heldig første gangen, så er man det videre og;) hehe *håper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke plaget med bekkenløsning verken første eller andre gangen. Men andre gangen var jeg plaget med isjas-nerven i ryggen.

Har hørt at om man er plaget med bekkenløsning den første gangen, så er man som regel det de andre gangene også.

Skrevet

fikk det i uke 16 med første, denne gang i uke 8 og det er mye verre. er nå 14 uker og kan ikke støvsuge for bekkenet er så vondt

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Var plaget i 3. trimester sist gang...den her gangen merka jeg BL allerede i uke 8, men jeg har tatt alle forhåndsregler, og funnet en kjempebra liggestilling, så nå i 3. trimester merker jeg lite av BL. Merker det godt hvis jeg ikke har fulgt reglene så nøye da!:-/ Så jeg føler jeg slipper unna den værste smerten for i uke 8 trodde jeg jo at BL bare kom til å bli værre, og at jeg kom til å ende opp i rullestol...men hittil så har jeg faktisk ikke trengt noen hjelpemidler! (Eller...å trille på barnevogn er faktisk bedre enn å ikke trille, så jeg har jo med meg vogna over alt hvis jeg må gå et sted)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...