Gå til innhold

Flytta ni daga gitt:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vart flytta to ...

oi bilen startar nesten ikkje no! Typisk no når riene kanskje er begynt å koma (vågar ikkje tru på det enno, for har hatt så mange kynnarar denne gongen)... samma som sist, men hadde då 15 min køyring til sjukehuset, mot nesten to timar no. Å der starta den gamle bilen ja! Puh...!

Jo nei, altså vi vart berre flytta to dagar, frå 28.-30. juli, og går no og ventar i spenning. Vågar som sagt ikkje tru noko enno. Det går ca ein halvtime mellom kvar, men såpass svake at det berre er tullball alt i sammen. LURERI kallar vi det. (lettare irritert)

Var du til Brückner forresten? Han er herlig!

Lykka te'!

Va på Sjukehuse eg:) Ein eldre svenske herremann. Kjekkaste legen eg har møtt på utrolig lenge!:) Virka så an hadde SÅ go ti å forklarte te lillebroren min så va me ka så va ka å sånt:)

Krysse fingrane for at småen kjeme snart!:D Når da sette i gong så kjem an vel før du ana orde av da;)

Trur eg veit kven du meiner - har briller viss ikkje eg hugsar feil? Eldre svensk iallefall. Var inne til han tidlegare i svangerskapet, og han var utrolig grei!

No sitte eg her med modningsrier som kjem og går - snakka med jm tidlegare idag og ho sa at det berre er velstand å ha modningsrier, og at det oftast er lettare fødsel då, enn om det kjem brått på. Vi får håpa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...