Gå til innhold

Er det mulig??!!Tror jeg har klart å glemme

Anbefalte innlegg

å ta en morgendose av nesesprayen..Er så fortvila.Var på spraydag 9, og hadde fri fra jobb.Stilte klokka på 7.50, jeg våkna men må ha vært helt i svima for jeg tror virkelig jeg klarte å sovne uten å spraye først.Da jeg våkna i titida var jeg veldig usikker på om jeg hadde fått spraya, men tenkte da ikke på å ta en ekstradose. Føler at alt er helt kaos nå, jeg som har vært superpunktlig med den sprayinga..Tror sprayen har slått meg helt ut, pleier aldri å sovna fra og glemme ting. Klinikken min har ferie, så jeg spør dere jenter, tror dere dette har stor betydning for resten av prosessen?

I dag på spraydag 10 har det kommet litt blod og spotting, er dette den blødningen som kommer. Er blødningen vi skal ha før sprøytestart som en vanlig mens?

Blir så glad hvis noen vil svare meg her...

Fortsetter under...

Hei.

Det at du glemte å spraye en gang går nok veldig bra. Jeg glemte også å spraye en morgen. Men fikk beskjed av klinikken min om å bare fortsette som vanlig. Ikke spraye noe ekstradose. Så lenge det skjer bare en gang, så går det nok bra. Det er lett å bli litt surrete i hodet av den sprayen..

Dette går nok kjempebra for resten av prosessen :)

Ang den blødningen så husker jeg ikke helt.. Jeg vet jeg fikk en blødning mens jeg gikk på spray, men jeg husker ikke hvor mange dager jeg hadde sprayet da den kom. Det var akkurat som en vanlig mens til meg..

Lykke til videre:)

Svarte på feil tråd først , litt utafor :P

Selv om sprayinga tar opp mye av tankene , fant jeg ut at det var fort gjort å nesten glemme det...

Jeg har lagt inn tidspunkta jeg skal spraye på mobilen ,

så alarmen går hver gang jeg skal spraye :)

Jeg glemte også å spraye en morgen, av samme grunn som deg, endelig fri og en tanke i svima.. Ble litt fortvila, men var lite å gjøre med det..

Men som du ser av nicket, ingen skade skjedd!! :D

Tusen tusen takk for svar jenter, nå løfta dere en tung bør fra skuldrene mine:):) Ble så utroli letta, plutselig ser alt så mye mye lysere ut:)

Godt å høre at det ikke bare er meg som blir litt sullete i hodet av dette her!!!

Lykke til videre jenter, håper jeg snart er like heldige som dere.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...