Gå til innhold

Starter en nytt innlegg her,skriv dere på her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre linken bli så lang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare titter inn for å ønske deg en god dag, og håper du kom deg inn på siden igår :)

har en herlig helg!

Skrevet

Hei!

Jeg er født 100885 og min samboer 171078, kan dere pls spå meg?spurt så mange ganger her inne:)

Håper du kan svare meg! Jeg og min samboer har hatt litt problemer!

Hvordan ser fremtiden ut for oss?og kommer jeg til å få flere barn i fremtiden?

Skrevet

hei

lurte på om du kunne sett litt på meg?=)

lurer på om du ser noen jobb på meg snart?(søkt masse jobber,men ikke hørt noe enda:(...)

å lurer å på om når jeg blir gravid, samboeren vil vente med å prøve med baby til jeg har fått meg jobb...

å kan su se om meg å samboeren gifter oss?

jeg 21.juni 84

han 2.11.79( han har ei datter fra før av)

Skrevet

jeg 180581

han 010783

er han mitt livs kjærlighet?

barn?

fått hint fra ei annen synsk dame at dette er bare et blaff.... men det føles såååå rett!!

evig takknemlig for svar:-)

Skrevet

Håper du svarer meg, trenger så sinnsykt et svar;)

Skrevet

Til cec85_med_Mariellgullet

Ser at det er litt mørkt rundt deg,du og samboern her litt problmer som er litt vanskelig og ordne opp i det.Men dere må bruke tid til det og prøve.Dere passer utrolig godt sammens.Ta dere en feri sammens viss dere har tid.Snakk åpent og vær ærlig.Detter går nok bra skal du se.

Ser ei jente til på deg...hun kommer rundt om 2år ca.

Skrevet

Til 2xgullgutter

Er han faren til den minste gutten din?får opp at dere får en gutt sammen.

Men føler at han ikke er den rett for deg,dere passer ikke helt sammen,litt vanskelig og se hva som sperrer.Men føler han vil lure deg på et viss.

Uff liker ikke negative ting...

Men en ting sier meg at du ike må stole på han på et viss.

Vet at det er ikke dette du vil høre,men kanskje jeg blander han med en anne.

Skrevet

Til bollefeiten

Ser at du fortsatt må søke litt til.

Virker som du starter som vikar og så får du mere og mere og til slutt fast stilling.

Du er veldig flink meg unger og du blir ei god mor.Ser at du er gravid nå neste år...du blir det ganske tidlig i vinter,slutten av des kanskje.

Dere kommer til og bli gift,men ikke får et par år.Virker som samboern din vil ha alt på plass før et bryllup.

Skrevet

Takk for svar:) hjalp å høre:) Ser du virkelig ei jente til, og vi som egentlig nesten har bestemt oss for bare å få ei, hmm, spennende, klem:)

Skrevet

Heisann! Lyst til å se på meg og?

Har vert gravid 2 ganger, men dessverre mista den ene i uke 11 og den andre i uke 8/9. Klarer du å se når jeg blir gravid igjen?

021175

Skrevet

Til Smil:-)-12pp.

Du blir nok gravid igjen ganske snart,føler at sept er ei bra uke for deg.Legene kommer til og passe ekstra godt på deg.

Skrevet

Håper inderlig at du har rett!!!! Takk skal du for at du tok deg tid!:-)

Skrevet

Hei.

Kan du ta deg tid til å spå meg. Kan du se om vi får flere barn og evt hvortid jeg blir gravid? Vi har prøvd i over 2 år men ingen ting har skjedd. Jeg er født 090969. min mann er født 230467.

Skrevet

Til tullipanen

Får opp at du blir gravid,men trenger litt hjelp til og bli det.Har du snakket med legen?får opp våren 2008 med en gutt.

Skrevet

Hei.

Eg har ikkje snakka med legen men eg må nok gjøre det. Takk for at du tok deg tid til å spå meg

Skrevet

Føler du må det..du har litt problemer med og bli gravid...lykke til

Skrevet

Hallo vennen,har svart deg på pm.Klem

Skrevet

Kan du spå meg.. Kommer jeg til å få meg en jobb jeg vil trives i? evt. når?

Når kommer mitt andre barn? Kommer jeg til å få flere barn forresten?

Jeg er født 3.12.80

Skrevet

Føler at du kommer til og få en ny jobb rett får du blir gravid.Ser at januar er en bra mnd for deg.

Du kommer til og få 4 barn,føler at du får to av hvert kjønn.

Skrevet

men var til deg Magda

Skrevet

Kan du se om noe nytt kommer inn i livet mitt?

Gjerne om jeg noen gang får meg en ny kjæreste og om jeg i det hele tatt får flere barn.

f. 150377

Skrevet

Har du to barn fra før?ser to gutter her.

Joda du kommer til og få deg kjæreste,ser ut som dere møtes før jula.Dere møtes ut og finner fort kontakten med hverandre.Dere passer helt perfekt for hverandre.Der kommer til og få to barn sammen.Ser ei jente her...hun blir fort unnfaget og dere er så lykkelig.

Skrevet

4 BARN.. HÆÆÆÆ Å jeg som har sagt jeg ikke vil ha mer en 2... jeg håper inderlig det blir med samme mannen som jeg vil leve resten av livet med....

Skrevet

Var svaret til meg?

Jeg har ei jente fra før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...