jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 eksisterer vel nok fra før, men her kommer en til:) er 21 år, bor i nord odal, venter min første i januar, den 10 mer eksakt! så er nå 16+4:) gleder meg sykt:) Har samboer, og han har en sønn på 5 fra før:) så vi blir faktisk 4:)
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 gratulerer så mye Det er spennende å vente sin første! Jeg er 21, er opprinnelig fra Finnmark, men har vært bosatt i Harstad de siste to årene. Venter også min første om 59 dager for å være nøyaktig (har termin 25.september).
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 oj...spennende:) gleder deg sikkert kjempemye:) jeg har faktisk slekt i finnmark.nærmere sagt mehamn:) så vært oppi der noen turer ja:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 jeg er 20 år og fra bergen. venter en jente 13 september, er første babyen. eier leilighet sammen med verdens beste mann på 23 år. babyen er ikke planlagt men veldig velkommen!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er 19 år,og førstegangsgravid fra Fredrikstad som venter ei lita 11 tulle i november, sammen med verdens beste samboer på 23=) denne var heller ikke helt planlagt,men kunne ikke vært mer ønsket eller elsket allerede=)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hei Jeg er 19 år, og fra Moss Jeg er 17+4! ;D Gleder oss vi også, selvom han skal i militæret 15.august, men det skal vi klare!
Mamma til go'jentene Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg er 20 år fra Bergen. Samboer, vi venter vår første rundt tyvende februar. Heller ikke planlagt, men vi gleder oss masse!! Leser en del på disse sidene, syns det er spennende å høre om andres erfaringer. Vi er studenter begge to, håper det går bra...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er 20 år og kommer fra Nord-Gudbrandsdalen i Oppland fylke. Jeg er forlovet og samboer med en fantastisk mann som er 31 år. Babyen vår er så planlagt som det går ann, men kom som en stor overraskelse likevel gitt ;-p Jeg har per idag termin den 11. januar, men får se hva de sier på ul om to uker...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Hei Eg bur i Bergen og begge er (også) studentar:-) Er 21 og me ventar ei lita jente i slutten av desember eller i byrjinga av januar, som er vårt første barn.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Hei hei. fin tråd Tonje finnes ikke nok av disse! Er 22 år, men fyller 23 om 12 dager.. Leier på grunerløkka i Oslo sammen med samboer på 24. Jobber som vekter til daglig, er for tiden sykemeldt grunnet stress- som førte til kynnere... Elsker jobben min over alt på jord, hehe! Fremtids drømmen er Politi, oj nå sporer jeg jo helt av her.. haha! Er vårt første barn, har vært sammen i tre år og dette var planlagt!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 hei;) jeg er ei jente på 17 år, jeg og min samboer venter vår første rundt den 8 november. det blir en gutt;) ellers er jeg student og har akkurat sykemeldt meg fra mins tilling som butikkmedarbeider pga bekkenløsning. gleder meg sinnsykt til å bli mamma:)
frk.rosa Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Hei gratulere =) koselig at noen vil lage en "bli kjent tråd" =) Mitt navn er June er 21år og kommer fra Kirkenes, Bor i bergen nu. venter mitt første barn til neste år. =) Er 9-10uker på vei men har ikke fått termin enda =) håper på å bli kjent me flere som skal ha baby =)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 heihei dere:) jeg er 20 år, 21 i desember. har termin 28 september da lille kjærlighetsgutten kommer. var ikke planlagt, men som sagt, veldig velkommen. jobber som anleggsgartner i 100% stilling og i hjemmesykepleien i 13,4% stilling. er samboer med Richard på 25 år, han er omsorgsarbeider og jobber i barnehage i 100% stilling og står som dørvakt i helgene. ellers så har vi en kjempe fin leilighet på Tyholt i trondheim, mest barnevennlige plassen her i byen:) gleder oss utrolig mye:D (ta kontakt viss det er flere av dere som bor i trondheim:) vært artig å treffe flere som er relativt unge;))
arwn&constanse<3 Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Hei hei:D Eg e 17 år, 18 år neste sommer:) Har termin 28. Desember og både gleder meg og gruer meg bittelitt... Var ikje planlakt i d heile tatt, men det tas me stort smil:D Bor sammen med barnefaren i kjellerleiligheten hjemme hos min mor og far=) Itte d eg har lest her inne så virke d som om absolutt alle e knall koselige:D D virke som om di fleste allerede har blitt veldig godt kjent, og eg håpe at eg og kan få ver me litt(a) Arwn*
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Heisann! Jeg er 15 (blir 16 nå 27.sept). Jeg (Kristine) og min kjæreste (Morten) på 20 venter vår høyt elskede gutt 31.oktober. Han var ikke planlagt, men nå gleder vi oss mer enn noe annet! Jeg bor fast hos min mor og stefar i Re kommune (vivestad mer eksakt) på ett småbruk. Min kjære bor i en flott leilighet i Tønsberg hvor jeg er for det meste Flytter inn dit fast når pjokken er ett år ca. Håper virkelig på å bli kjent med andre kommende unge mødre!Dere er en flott gjeng alle sammen. Hvis det er noen som skal gå svangerskapskurset på Amathea i Tønsberg som starter 5.september, gi ett pip da! Msn: [email protected] hvis noen vil prate med meg:) Hihi.
Christina&Odin André Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Heisann jenter=) jeg er 17 år og bor i Kristiansund, har hatt en abort tidligere, og venter nå første babyen den 26. september=D Så er med andre ord 32 uker i skrivende stund, og synes tida går så altfor fort framover mot termin:s:p Har en samboer på 22 og vi gleder oss kjempemasse.. Min kjære mor er jo også gravid nå, og venter sin fjerde den 10. september, så vi synes det blir litt spennende, men samtidig litt rart, skal jo egentlig være ferdig med småbarnstida når du blir bestemor som hun selv sier:p
Mild, Marcus & Mille Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 jeg har og slekt i finnmark og skal nok en tur oppover snart. mine holder til i tromsø, alta, lakselv og børselv da riktig nok
Mild, Marcus & Mille Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 jeg heter linn og har akkurat fylt 18 år er sammen med charly som er like gammel som meg! vi bor sammen i 3-roms leilighet i jessheim sentrum. fikk småen vår den 3. juli, og han er verdens nydeligste<3 har bevis i albummet mitt for de som vil se;D haha. kjæresten min er selger og tjener rimelig bra som det og jeg er hjemme i tillegg har marcus en storebror, nemlig bikkja vår Rolf-Batman!
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 jeg har alt og alle av venner og familie (har noen sørpå oxo, men teller ikke med de nå) i kirkenes jeg er oppvokst en mil utenfor selve kirkenes *ikke det at det er noe jeg er stolt over men *
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 4. august 2007 #21 Skrevet 4. august 2007 Jeg er 16, fikk sønnen min, Lucas 15.05.07!Hadde termin 29.05... Bor hjemme forsatt, men tror meg og typen bestemmer oss for å finne stor nok leilighet til alle tre! Bor på Askøy, dvs 15 min fra Bergen! Hadde vært veldig koselig å møtt noen andre i det område! Kjenner ingen unge som har barn,ellr gravid... Ensomt=P Hehehe... Msn er [email protected] (gammel=P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå