Gå til innhold

Spørmål fra en som vil bli gravid igjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at man blir annerledes innvendig ved graviditet??...

 

Hadde en liten kosestund med sambo i stad, og da sa han at jeg kjentes annerledes ut innvendig. Han sa det kjentes ut som "gummi mot vann" - helt merkelig friksjon liksom.....

 

Han mente det var akkurat sånn det hadde vært sist jeg var gravid også... Og ikke siden...

 

Noen som opplevd det?....

 

Kjempetakknemlig for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda,typen min sier også jeg er helt annerledes der inne. Mye trangere, noe helt annet liksom. Men det blir lite sex her i gården for tida,for nå de siste ukene har det gjort så vondt. Kjennes ut som han butter i no liksom. Men ja,jeg har forandret meg veldig der nede etter jeg blei gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også annerledes i skjeden. Jeg har lest et sted at det er helt vanlig. Man blir trangere fordi hele "systemet" blir mer blodfylt, og så blir slimhinnene annerledes. Jeg merker forskjellen jeg også. Det gjør fortere vondt, og jeg kjenner penis hele veien inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!! :)

Da lever jeg videre i håpet ;) Fortsatt litt tidlig å teste for min del..

 

Lykke til videre i svangerskapene deres, jeg misunner dere masse, for det er virkelig en fantastisk tid!!¨

Slapp av og nyyt det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...