Gå til innhold

Vonde bukser allerede ved 5 uker?!


Skrekkblandetfryd75

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nå 6+3, men allerede i begynnelsen av forrige uke begynte det å bli ubehagelig med vanlige bukser. Spesielt uvel blir jeg av å sitte eller å bøye meg, for da strammer bukselinningen mot magen! Det er nok bare luft som gjør dette, men er det noen andre som også har det slik? Noen som har noen kjøpetips til pene bukser med strikk? Har mest lyst til å kjøpe gravidebukser allerede, men det er liksom altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jupp blåsteopp selv i uke 5...

tips til bukser med strik har jeg ikke men babyshop har lave mammabukser som paser ypplig tildig .... jeans ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, føler meg helt oppblåst og skikkelig tykk ;-(

De vanlige buskene mine føles ubehagelige og stramme...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er helt oppblåst.. har også smerter og enormt kvalm.... dette er nr to,, kan ikke huske at det var slikt sist... er 5 uker på vei og bukser har vehagelig i to uker...... synes det er for tidlig å kjøpe mammaklær..... aner ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg en eller to kosebukser , velourbokser da på cubus har de hatt det og gå opp en størelse ...... det funker fint på oppblåste mager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det på samme måte.. har kjøpt meg kosebukse som jeg går med hjemme, og bukser med lavt liv til å bruke når jeg går ut..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å slite med det for noen uker siden, men er pga luft. Så jeg går mye i joggebukser hjemme:) kjøp noe som er behagelig og du kan bruke videre i svangerskapet. Er begynt i min 9 uke, og er mye oppblåst, men det er nok bare luft enda. Magen jobber jo mye tregeer nå. Gleder meg masse til mage=)=)=)=) Føler meg bare "pølsette"nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mammabukse når jeg var 8 uker på veg. Måtte ha en fin bukse jeg kunne bruke når jeg var ute blant folk... Var sinnsykt oppblåst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 11, og har brukt mammabukse i tre uker. Merket og at jeg ble oppblåst med en gang... Har måttet kjøpe nye gensere og, for jeg har helt flat mage til vanlig, og da ble de fort for korte... På vero moda har de bukser med strikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...