Gå til innhold

Hva gir man i gave til baby nr. to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har flere enn ett barn: Hva har dere fått i gave til nr. to? Er det vanlig å gi klær da også? Særlig hvis nr. to er av samme kjønn som nr. en, har man jo allerede mye klær, så da blir det vel litt overveldende hvis alle gir klær? Andre gode forslag? Hva synes dere var greit å få til andremann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hånd-avstøpningssett f.eks? Eller et godt teppe...jeg har sluttet å kjøpe klær til de som får barn jeg, husker jeg ble så lei selv til slutt...

Skrevet

Leker

Sengetøy

Baby-håndkle

Tepper

Siden jeg fikk motsatt kjønn syns jeg det var ok med klær.

Men jeg syns også det var veldig koselig at så mange tenkte på storesøstra. Hun fikk klær, leker, bøker ol.

Skrevet

klær er alltid kjekt

Skrevet

Det er vel ofte kjekt å få noko nytt til babyen, sjølv om ein kanskje egentlig har det ein treng etter førstemann :o)

Ofte har kanskje typiske babyleiker forsvunne sidan førstemann var liten, så rangler og slikt kan vere ok. Sjølvlaga ting som f.eks. strikka hue, sokkar eller teppe er alltid stas.

Og så er det lurt å kanskje ha med ein liten ting til storebror/-søster, som treng masse oppmerksomhet i denne perioden.

Skrevet

Bestevenninna til gubben fikk akkurat nr to og da kjøpte vi et par flasker god vin til henne i stedet for noe til babyen. Hun sa det var den beste gaven til da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...