Gå til innhold

Skal i UL når jeg er 13+4, kan de se kjønn da??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en smule tidlig ja.

Er man heldig så får en vite det på UL i uke 18,

men det skjer så ofte feil på så ikke ta det altfor

bokstavelig ;o)

Det beste er kanskje 3D UL på et litt senere tidspunkt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnet er ikke engang utviklet utvendig enda så det du får høre da er kvalifisert gjetting og bør taes med en stor klype salt. Pluss de fleste jm eller leger vil ikke si noe så tidlig for det er ikke viktig, er liksiom ikke hvorfor du er der hvis du skjønner hva jeg mener. Mine leger har bare avfeid meg og sa rett ut at det er ikke av betydning til og med når jeg spurte om terminen stemte.

 

Så du må nok vente til ordinær ul et mer sikkert svar fra legene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 11+0, og legen sa faktisk at det lignet veldig på en liten gutt.

Vi kunne selv se en tut der!

Meeeen, legen føyde også til at det var tidlig, så det kunne likegodt være klitoris som var forstørret.

Nå var det absolutt ikke derfor vi var på UL, så vi ble litt overumplet da legen plutselig sa: "ser dere hva det der er for noe da?"

 

Jeg tar dette med en klype salt, som Athina skriver, men blir såklart artig å se om legen tok rett allerede så tidlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bærer en gutt kan det kanskje (understreker kanskje) være mulig å se dette fra uke 12, har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg havnet på sykehus på Rhodos sa han til meg at det var 80 % sjanse for jente(han bare sa det helt uten videre) Men man tror jo legen er fullstendig riv ruskende gal når jeg ser på bilde som ligger ute på siden min, for man ser så visst ikkeno - bare noe hvitt, og da mener jeg hele fostret!

 

Så jeg tror ikkeno på han, nesten så jeg kaster sekker med salt etter han, og jeg er glad for at leger her ikke gjør dette for det blir veldig feil i forhold til forhåpninger :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mulig å se kjønn på Ul så tidlig. Tror det er etter uke 22.

Jeg ringte Majorstuaklinikken, og tror det var uke 26 som var absolutt beste uken å se kjønn på.

Alt før den tid blir ren gjetting.... det gjettet på meg, og det ble selvsagt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo faktisk 50 % sjanse for at de tok rett da. Så selv om det blir gutt, betyr ikke det at DE tok rett.

Sjansene for å få rett er som sagt STORE :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...