Gå til innhold

BERGENSTREFF

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier dere til nytt treff torsdag 9 aug. på opus,bystasjonen kl 18.00?

kommer ny baby på treffet. snøjente fikk prinsen sin i dag. gratulerer så masse. endelig kom det en gutt i gjengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil være med?

Skrevet

Jeg kommer nok=)

Men planen om å begynne med hjemmetreff er det på tide å tenke på!

Kommer til å bli trangt om plassen snart, når alle kommer med vogner;)

Skrevet

ja det tror jeg også. vi får ta det opp på neste treff og diskutere det med alle tror jeg.

Skrevet

Kansje meg å Lucas kommer en tur denne gangen!!!=D

Skrevet

det hadde vært kjempekoselig. godt å få med flere gutter på treff. har jo bare blitt født jenter hittil. utenom snøjente sin gutt da. nå bare venter vi på min gutt.

Skrevet

Heia.

Jeg vet ikke om jeg får til å komme enda jeg, mannen min reiser jo på nordsjøen imorgen å da vet jeg ikke om jeg har barnevakt for mine 2 store og om hvordan formen min er...Skal gi beskjed, men håper i d lengste at jeg får d til...

Gratulerer så masse med gutten snøjente ;o)

Klem

Skrevet

Vi kommer vi:)

ja, hjemmetreff er noe å tenke på, men det er vel litt vanskelig å få plass til tusen barnevogner der også?

Eller er bare leiligheten min pinlig liten?;)

LENGE LEVE BÆRETØY! hehe

Skrevet

min leilighet slår nok din i litenhet (:P) bobleplast...^^

Så det blir nok desverre ikke aktuelt å ha treff her....det e plass til max to stk. til her utenom meg og Ørjan...Og så har g 2 barn og...jah... går desverre ikke det :\

Men tror eg kommer på treffet ja:)

Skrevet

Altså. vi har en romslig leilighet vi!

men der er ikke egen parkeringsplass for vogner for å si det sånn!

der er såvidt plass til vår!

Skrevet

vi kan jo si det sånn at ihvertfall de som kjører bil kan kanskje la være å ta vogn med seg.?

Skrevet

Jeg og lillemor kommer nok =).

Men skal vi ikke invitere de inne på ung mor også? Skal jeg legge ut et innlegg? Er jo kanskje noen der som også vil være med =).

Skrevet

Nå er det jo snart ikke bim treff lenger, men dib treff:) Jeg har bare ikke helt somlet meg bort dit enda, må følge litt med på bergensjentene som ikke har født enda..

Får håpe jeg kommer:) Og da bør bare bobobaby ha fått sin baby også:-) så blir det to tøffe gutter i gjengen.

Skrevet

Lager et innlegg der inne jeg ;-). Håper ingen har noe i mot det.

Skrevet

har så lyst til å komme!:( Ville hatt høygravid mage og nesten ingen dager igjen jeg nå:( eller den 6.aug da.. Trist!! men er på ferie i tyrkia, så dere får kose dere masse:) og sende MASSE babystøv til meg..:) Dere trenger jo ikke så mye lenger:P hihi!! ha det kjempe hyggelig!! håper vi sees snart igjen!

Skrevet

heisann...

Jeg har fryktelig lyst til å komme, men vet ikke om jeg får d til så tidlig som klokken 13. som Fru.Lykkelig ville.... Er noe fast bestemt om klokkeslett, syntes d passa veldig bra kl.18 jeg...

Klem

Skrevet

kl 18 passer best for meg også. men kan prøve å komme om jeg ikke ligger å føder da

Skrevet

Uff det var dumt! Nei da vet jeg ikke hva vi skal gjøre =(. Jeg kan komme kl 18 også jeg. Men flere av oss med baby syns det ville være mer ideelt på dagtid (snakket om det inne på dib). Hmm....

Skrevet

Men det er jo ung og gravid treff og er vel fortsatt noen gravide som er i jobb frem til permisjonen starter slik som jeg. Gledet meg til dette treffet i håp om at jeg endelig skulle klare og komme meg på det, men kan jo i hvertfall ikke det når jeg er på jobb.

Skrevet

hei igjen....

Ikke for å overkjøre deg fru lykkelig, men vil si at det blir litt "feil" at du skal komme å gjøre om våre rutiner i etterkant av at du har født... Jeg føler i allefall at jeg har kommet i god kontakt med de som er på BIM-treffene pr. idag og som hun over meg skrev så er d flere som er i jobb og ikke kommet så langt at de har gått over til permisjon... Jeg vil i allefall komme på treffet kl.18 for da har jeg mulighet, også kan dere i DIB evt lage egne treff, eller noe??? bare ett tips???? Har snakket med flere i som syntes at det passet best i den tiden som vi har hatt hittil... beklager om jeg krenker deg på noe som helst vis, det er ikke meningen... Men føler at noen må si ifra slik noen/mange føler det...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva vis vi tar det i 3-4 tiden då??

Skrevet

Nei huff det var da ikke meningen å ødlegge noe som helst=(. For meg er det faktisk akkuratt det samme når kl det er altså! Men noen av de som har baby hadde ikke mulighet for å komme kl 18. Og siden det passet best med kl 13 for alle inne på dib og det var INGEN her inne som svarte, måtte jo noen bare bestemme noe. Bare antok dere alle var høygravide og derfor hjemme, bekager så kjempe mye!

Dette ble jo bare tull =(.. Jeg har ingen ting i mot hverken at vi alle møtes kl 18, eller at vi deler opp treffene, et for gravide og et for de med baby. Men tror jeg overlater den avgjørelsen til noen andre jeg, for blir jo bare tull og tøys når jeg prøver meg.

Og igjen beklager så mye, er lei meg for at jeg skapte frustrasjon!

Skrevet

Hva med kl 5 da? Nærmer vi oss? hehe....enig i at det blir dumt å ødelegge for de som ikke kan komme på dagtid når det opprinnelig er et bimtreff, men eg har sååå lyst å komme!

Skrevet

Huff dette ble bare rot og føler alle er irritert på meg. Det var da ikke meningen å lage sure miner! Jeg trodde det var greit for alle at det ble kl 13 fordi det passet for så mange og ingen sa at det IKKE passet. Dessuten syns jeg det er urimelig å bare skylde på meg, da dette ikke var mitt ønske en gang. Jeg la bare ut om at det ble kl 13 siden jeg trodde det var det de fleste ville.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...