Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 noen som har denne og kan si litt om den? vi er ute etter en vogn til storebror, når bebien kommer. sett på mye rart, men får aldri bestemt meg... trenger en som er lett og enkel, men som er mer vogn enn trille. han sover fortsatt i vogn, og er ute etter en som er litt stabil, lun og god. fra før har vi, som han bruker nå, teutonia s3, og er veldig fornøyd med denne. planen er å kjøpe bag til denne, så det blir bebivogn igjen. sett på easywalker sky, men synes ikke denne ser spes lun ut. det samme med oth, men den ser litt bedre ut synes jeg, men er i dyreste laget kun for å bruke en liten stund... eller, blir jo en del brukt, men... tenkte rundt 3-4-tusen sånn i første omgang... ah, trenger tips...
allegodetingertre Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kjenner ikke til Brio Tridem, men den ble visst aldri noen hit. Jeg ville nok heller valgt OTH eller Easywalker. De er mer enn lune nok til en 3 åring. Og så er de lette å få solgt senere om du ønsker det, men jeg tipper at om du kjøper denne så lar du babyen overta den senere og selger teutonia når baby vokser ut av den......
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Brio tridem finnes ikke lenger å få kjøpt ny, med mindre d er noen foretninger som har igjen fra fjoråret! Ville IKKE anbefalt denne vogna..og jeg jobber med simo/brio. Den er kort i ryggen, ustødig og ekkel å trille spør du meg. Dette er selvfølgelig en vanesak, og noen er kanskje veldig fornøyd med den. Liggestillingen er heller ikke mye å skryte av og kalesjen er dårlig.. Se heller på Gt safari eller Gt sport:) kjempe greie sportsvogner, med svingbart forhjul (3-hjuling). god liggestilling og ei lett og god vogn:) det var mitt tips=) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå