Gå til innhold

Anbefale vinterpose til OTH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville sett på en luftig dunpose (feks odenwalder). Fordelen med disse, er at de kan kjøpes i ekstra lang utgave, og siden du får baby i november, er den ikke så stor innen våren. Antakelig kan du rulle opp posen nederst og ha babyen øverst i bagen, og likevel ha plass nok. Verdt å sjekke hvertfall:) Veldig mange kjøper en liten pose den første vinteren, bare for å måtte kjøpe en større pose senere. En lang pose er over en meter. Putt en slik pose oppi en oth bag og se om det kan funke:)

Det som er helt bombesikkert er at du IKKE kan rulle opp den lange Lammy-posen OG få plass til barnet etterhvert utover vinteren! Bagen er ikke av de største, og barnet vil fylle ut bagen. En opprullet pose vil ikke bli annet enn hazzle....

Kjøp deg den vanlige på Lilleprinsen, den holder i massevis til både baby og større barn!

vanlige ajungilak og helsport babyposer evt juniorposer med en brett på. Bretter den delen som ikke trengs enda under, da blir det mykere å ligge... Den posen har barnet til hele barnehagetiden hvor det kanskje skal sove ute i vogn... Og til senere teltturer!!! En kjempeide, synes jeg...

Annonse

Jeg har OTH, og har brukt en teutonia-dunpose i den. Det har fungert supert! Den ser veldig enkel ut, ensfarget med en liten logo nede i hjørnet, så om du kjøper den i svart passer den til alle OTH-farger:)

Den har et ekstra innlegg i "lokket" over bena, som en kan ta ut om det blir for varmt, og ellers er det glidelås rundt hele, så en kan ta av dette "lokket", og bare bruke underlaget.

Ellers er den veldig myk, og former seg godt, så det er ingen problemer å få plass til den i vognen. Den kan brukes opp til 2 år.

Nå skal det sies at jeg bare har brukt den i sportsdelen til OTH, men jeg har også brukt den i bagen til bebe confort, som er relativt liten (eggeformet). Prøvde litt forskjellige poser i denne bagen, og teutonia-posen var den som passet best.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...