Gå til innhold

flere som venter nr 5?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ventet nr.5 to ganger men mistet senest denne uken, 9 + 4! :-(

Mistet i vinter også 5 uker på vei, og hadde så en pause i prøvinga til april, så det klaffet egentlig på andre forsøk!

Men vi er fast bestemt på å prøve til vi får vårt 5 barn! :-)

Så vi håper på at spira sitter fort!

Annonse

Annonse

Venter nr 7 og er kjempeglad for det.Ingen kommentarer (tørr ikke) men endel rare blikk.Bryr meg ikke,sier mer om dem enn om meg :-)

Mange som smiler og da,fordelen med å skille seg litt ut er at man får frem hva som bor i folk,men det kan kreve sterk rygg å ta det.

Er selvfølgelig stolt av alle de flotte barne mine! Gleder oss til lilletulla som kommer om 6 uker og skal hete Emelin :-)

Har tenkt å holde det hemmelig lenge. Er vel litt redd for hva folk vil si. Har også ei veninne som venter 5. mann, og har sett litt hoderysting bak ryggen når folk har fått vite det. Veldig dårlig gjort spør du meg!! Skal dem riste på hodet og synes det er feil, bør dem iallefall kjenne situasjonen til familien det gjelder.

På den andre sida har jeg også litt dårlig samvittighet fordi unga triller ut som erter uten at vi har planlagt og prøvd på det. Kjenner noen som har prøvd i mange år, med bl.a prøverør, og endte opp med adopsjon.

Ja jeg venter min 6 unge, synes det er morro selv om det er litt skummelit til tider spes de dagene jeg er xtra sliten, jobber full tid og min minste jente er i full utvikling med klatring og mestring (snart 2 år gammel).Det som plager meg mest er vel at min spare pluss blir fort oppbrukt og det kan gå litt utover min mann stakar. men håper det retter seg etterhvert som jeg kommer lengre ut i svangerskapet. Alle gleder seg i alle fall... :o)

Nina

hei, dette var kjekt ! henger meg på her, jeg venter nr. 6 i november. Først syntes jeg det var flaut. men nå ser jeg ut som en flodhest, og det er ingen hemmelighet. Og folk er veldig greie syns jeg, selv om de fleste nok gir uttrykk for at det er litt mange unger..Kanskje jeg er heldig, for i gaten her er det 2 familier med 5 unger utenom oss, og 2 familier med 4. De som har 3 unger sier gjerne " skulle gjerne hatt flere, men mannen min ville ikke, og nå er jeg over førti så det er for sent" Ja og en familie på skolen som jeg vet om har 6 barn, har aldri hørt et vondt ord om dem, bare at " hun moren ser alltid så snill og rolig ut med ungene sine"

Hev hodet og lat som det er normalt damer !

Imponerende at det fremdeles finnes noen som ønsker seg flere enn to! Selv er jeg 26år og venter "bare" nr tre med samme fantastiske pappa. Har en vilter gutt på halvannet og ei jente på tre og et halvt. Men bare vent, om noen år er det forhåpentligvis en "nummer fem" på vei her også! Storkoser meg i rollen som mamma, og er stolt av våre to små og den voksende magen (5 mnd gravid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...