Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 jeg har hatt så utrolig vondt i korsryggen i 2 dager nå.. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre.. Noen som vet? er 8+4 i dag...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 vet ikke,men kan godt hende,hadde vondt i korsryggen på slutten av sv.skapet bare jeg da...
gutt 08, jente 11 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 hei, kjenner meg igjen i dette. Har vondt i korsryggen. jeg også. Jeg tror at det har begynt allerede i uken 8. Nå er jeg i uke 11+2 og har til tider forsatt vondt i korsryggen.Dette skyldes svangeskapet,ja.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Skummelt å høre. Korsryggen min verker som f***, og har gjort det i ei uke snart. 3 uker siden jeg slutta på pilla. Vonde, vondte korsryggen min. Gått masse turer også, men hjelper bare en stund. Kanskje jeg er gravid alt da?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 skal ikke se bort fra d.. ta en test du..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg kjenner det i ryggen. Men har også fått det i underlivet/lysken, ved beinene der. Prata med jordmor som sa jeg har symptomer på bekkenløsning. Jeg var ikke 12 uker en gang da jeg fikk det, men det kunne komme tidlig. Ikke for å skremme noen altså, men vond rygg kan også bety begynnende bekkenløsning.
Mesusah Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 vond rygg så tidlig i svangerskapet kan være symptomer på bekkenløsning ja.. fikk det i 12. uke forrige gang, og har fått det i 9.uke denne gangen. gå mye turer.. gjerne i skogen, der det er ulent terreng. svømming skal også være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå