Gå til innhold

Follo og omegn

moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver igjen jeg. Jeg prøvde å samle sammen noen av oss før sommeren men det ble vanskelig å få til p.g.a ferietider. Så da lurte jeg på om det finnes noen som har lyst til å gå på Cafe i Ski f.eks. Litt mangel på valgmuligheter, men bedre en ingenting:)

Jeg er selv 36 år og bor med mannen min på Siggerud, flyttet hit i Desember 2006 og venter nå vårt første barn. Temin den 18\9.

Håper det det er noen som er interssert:)

Hilsen

Fortsetter under...

Hei! Nå fant jeg innlegget ditt. Jeg er gjerne med, selv om babyen min nå er utenfor magen, 3 måneder allerede! Torsdag 9. august passer fint. Hvis alle er hjemme for tiden, så kan vi kanskje møtes til lunsj, ca. 12.00? Le cafe (helt i enden på den nye delen) på storsenteret har god mat, eller evt. Egon?

Annonse

Hei igjen

Jeg er dessverre i full jobb ennå, jeg da... Har et møte 9. aug til kl. 15, så jeg kan klare Ski kl 16. Men får det ikke til før det.

Kan vi flytte det til ettermiddagen? Hvis ikke må jeg nesten vente med dagtreff til permisjonen starter. Vet ikke helt hvordan dette blir; er selvstendig næringsdrivende. Da har jeg jo ingen rettigheter, og reglene med 3 uker før gjelder ikke... Så har egentlig planlagt å jobbe så lenge det går. Termin er 12. sept, så det er uansett ikke så lenge til.

Hilsen fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...