Gå til innhold

Ingefærtabletter mot kvalme, erfaringer:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor mye dere tok for at det skulle hjelpe. Jeg har tatt 4 stk i dag, tar det lang tid før det hjelper?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte ingefærtabletter i helsekostbutikk sist jeg var gravid. Jeg gjorde det helt klart for ekspeditøren at jeg trengte et middel mot svangerskapskvalme. Jeg fikk anbefalt et produkt, og kjøpte det. Først da jeg var hjemme, så jeg på boksen at tablettene ble frarådet brukt under graviditet.

Så et tips, bare: Sjekk hva som står på boksen din!

Skrevet

Ingefærtabletter hjalp meg ikke i det hele tatt. MEN - jeg kjøpte rå ingefær som jeg skar små biter av og svelget ned. Det hjalp faktisk med en gang - for et par timer!

Skrevet

Hei....

Jeg spiste ingefærtabletter fra helsekost i de to siste svangerskapene.

Det hjalp som bare det.De jeg kjøpte siste gang var for gravide.Det tok et par dager før de virket,men da virket de og:)

Lykke til....

Skrevet

Jeg er veldig glad jeg prøvde ingefærtabletter! Husker ikke hvor mange jeg tok, og når jeg merket noe. Men jeg tok tabletter hele svangerskapet. Ville helst klare meg uten, så jeg prøvde å slutte flere ganger. Men da begynte jeg med en gang å kaste opp igjen... Har lest i ettertid at de ikke anbefaler å ta tablettene, pga at de ikke har forsket nok på det enda. Men jeg tror det er ganske harmløst. Men jeg ville ikke tatt flere tabletter enn det som er anbefalt. Merker du ingen forbedring, så prøv noe annet! Lykke til: )

Annonse

Skrevet

Ingefærtabletter hjalp meg en del ihvertfall.. Jeg kjøpte de på helsekosten.. Jeg tok to hver dag...

Skrevet

Kjæresten min begynte å lage te til meg hver morgen, og det funka som bare det!

Kjøp en ingefærrot og skjær tynne skiver som du har i en kopp (ta bort skallet), så heller du kokende vann over og lar det trekke litt. Du kjenner selv hvor mye ingefær du vil ha i etterhvert. Det funka utrolig bra med meg. Det stoppet kvalmen, og siden har jeg drukket en kopp hver morgen og ikke vært så mye mer kvalm!! (kun når jeg glemmer å spise). Fersk ingefær er sikkert bedre enn tabeletter:-) Og så er det innmari sunt:-))

Skrevet

Har blitt frarådet ingefærkapsler!

Jeg drikker heller ingefærølbrus! Funker som bare det!!! :D

Skrevet

prøvd det mot kvalmen i begge svangerskap og hjalp ikke det grann....

Skrevet

Jeg drakk imsdal med pære og ingefær, var det eneste som hjalp på meg. Var en stund jeg trodde imsdal kom til å sende takkekort til meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...