Gå til innhold

BIM treff i Stavanger 2.aug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg prøvde å spør på BIM-treff-sida, men sikkert lite folk innom å sjekke der.

Eg har aldri vore på bim-treff før. Må eg melda meg på? Er det mange som skal? Har i såfall alle vore på treff før?

Håper nokon kan opplyse usikre meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

er ogsaa fra Stavanger og har tenkt litt paa aa dra paa dette treffet, men naar jeg kikker saa ser det ikke ut som om det er saa mye aktivitet rundt det.. Det begynner jo aa naerme seg naa.. Kan jo lufte stemningen litt igjen.. Har heller aldri vaert paa noe treff tidligere, men det er vel bare aa moete opp.. Men saa er det jo greit at andre ogsaa moeter opp.. :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne på treff :o) Kan legge ut en tråd på 2. trimester også.. Har ikke vært på det før jeg heller..skummelt!! hehe...

Skrevet

kor ska bim treffet vær og hvilken klokke skal det være:)

har heller ikke vært på noe bim treff tidligere.......

men blir jo koselig da

Skrevet

Amy´s(e visst ein kaffibar) kl. 20 står det, for november/desember-mager. Viss me nå e 3-4 som vil, så går d jo ann å ta turen..Viss det berre er å møte opp..?

Blir sikkert koselig!

Skrevet

Hei igjen!! Blir det treff i morra eller? hva skjer a? hehe!! Jeg kommer hvis noen andre gjør det :o)

Skrevet

hei

eg hadde tenkt å dra, viss det e andre som skal dra. kan me ikkj bare ta en " liten påmelding her da??? bare for å se hvor mange som kommer.

men ett spm kor ligge amys nå igjen`??? e litt tust om dagen.

Skrevet

Eg måtte søke i kart på gulesider.no, og det ligge visst bak sølvberget ein plass..eg trur eg må skriva ut kart og leita når eg e i nærheten.

Eg e litt nervøs for å møta opp, men eg kan nok manna meg opp. Men då snakkes me der imåro då...?

Skrevet

Jeg kommer på Amys klokken 20.00. Det ligger i samme gaten som Body Shop..Litt henforbi der..:o)

Skrevet

Er hvertfall 2 stk fra desemberklubben som også kommer :o)

Skrevet

Det var jo stengt på Amys..Noen andre som var der..?? Så ingen,..Var der ca 20.05..

Skrevet

Dei er samla seg ein gjeng på amy no, så du må berre komme, eg trur du har sett på feil plass. det ligge ved siden av tante Molla

mvh

Han som måtte vere heime.

Skrevet

Dei er samla seg ein gjeng på amy no, så du må berre komme, eg trur du har sett på feil plass. det ligge ved siden av tante Molla

mvh

Han som måtte vere heime.

Skrevet

Ok..Men er det 2 amys i byen? Var på den ved Body Shop..Får bli med neste gang! Men takk som sa i fra :o)

Skrevet

Me var 8 stk i kveld, så d var koselig. Eg vett kje kor body shop er, men det er rett der ved tante molla ja:) Me snakka om å ta eit nytt treff i starten av september, så du får vera med då:)

Skrevet

Oki..har aldri hørt om tante molla jeg..hehe!! Men blir med neste gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...