Gå til innhold

Å være gravid er ikke en dans på roser....


Krolla og Theodor

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke det å være gravid er spesielt stas - pupper ømme som satan, kvalm, vondt i hodet, fiser hele tiden, forstoppelse de luxe (får gjort det store en gang i uka - og da veldig lite). Håper det hele gir seg snart. Er 11+1 idag.

 

Jeg blir bare kvalmere og kvalmere, tidligere hjalp det å spise litt men nå hjelper ikke det heller, snarere tvert i mot: Jeg får en SKIKKELIG ufyselig smak i munnen etter å ha spist... og så må jeg kaste opp!

 

Er selvfølgelig takknemlig over å få være gravid, men det er jommen ikke så romantisk og koselig som man kan få inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!

Jeg er også glad for at vi skal få et barn.. men det å gå gravid kunne jeg gjerne spart meg for.. ;-)

 

Veldig slapp, kvalm og den ekle smaken i munnen hele tida.. Sur smak!

 

Noen som har tips mot den smaken? Pastiller? Te?

 

Jeg tar akupunktur mot kvalmen. tror det hjelper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.

Høres ikke noe bra ut

 

Glad jeg er av dem som kan glede meg over å være gravid. Plagene er så få at jeg får nyte denne fantastiske tiden.

 

Føler med dere som ikke har det likedan. Får håpe det blir bedre når dere kommer den gyldne 12.uken

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke si det da!!!!

Ikke alle som får like mange plager.

 

Gled deg heller til alt det kjekke som kommer du.

- Høre hjerterytmen til den lille for første gang

- Ultralyd, hvor dere får hilse på deres lille under.

- De første tegn til liv, som det bare er du som kan kjenne i begynnelsen, men som du senere kan dele med de du måtte ønske.

- Den flotte magen som du etterhvert kan vise stolt frem.

- og til slutt, en smertefull fødsel (kommer vi vel ikke unna det noen av oss), som resulterer i den første kontakten med deres velskapte lille barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...