Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvordan synes dere det går/ vil gå med en liten en? Tips til praktiske løsninger / innkjøp? Råd mottas med takk:)
YumYum2 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jeg bor på 55m2;) tror det går fint. spørs jo egentli på rom delinga og sånn=P
Bondine Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hei. Vi bor selv på 40 m2 og jeg er også litt spent på hvordan det skal gå. Men her er vi optimister og prøver å gjøre det beste ut av det Bl.a. har sambo solgt vår (altfor store) TV og heller kjøpt TV-kort til laptopen. Da blir det litt bedre i stua. Vi skal også selge eller låne bort et stort skrivebord vi har på soverommet, og heller bruke et lite hjørne til kontorplass. Tror vi får plass til barneseng og en kommeode da. Ellers har jeg store planer om å rydde, kaste og gi bort alt jeg ikke har bruk for! Men det blir ikke så lett... Er ikke så flink til å kvitte meg med ting, men denne gangen er jeg veldig motovert! Jeg er forreten slavisk leser av interiørblader og har fått mange ideer til oppbevaring og smarte løsninger der. Det anbefales! Badet vårt er 3m2 og ikke akkurat egnet til stelleplass. Liker ikke å ha det varmt på soverommet, så jeg vil egentlig ikke bruke det om vi kan unngå det. Noen råd? Håper dette hjalp deg litt Vil gjerne ha flere tips sjøl også! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 bor på 49m2 vi, og har god plass.stellebordet på vaskemaskina på badet. bleier, våtservietter etc. på hyller over. barnesengen skal selvfølgelig stå ved senga vår og skal kjøpe en komode til å ha på soverommet til babyklær. vogna plasseres i gangen og vippestolen på stua. se der GOD plass
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 vi bor på 55 m2 og ingen problem enda da:=) Men har veldig god planløsning på leiligheta. Ganske stort soverom hvor vi har 2 doble klessskap, babyseng, vår dobbeltseng, to nattbord og enda er det ok med plass. På badet har vi stellekommode og vaskemaskin, og godt med plass. en bod med praktiske løsninger slik at vi får utnyttet det best mulig... Men stua og kjøkkenet er i ett, men ikke trangt, men skulle selvsagt hatt mer plass da... Blir nærmere jul
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 hallo:) vi bor på 65m2! men vil helst ha funnet ny plass til den lille kommer, er så himmla teit planløsning i leiligheta! badet er knøttlite og vi får ikke plass til stellebord en gang:( men finner vi ikke noe annet, så får vi vel sette stelleborde i gangen:P alt går ant! babyen krever jo ikke så stor plass før han begynner å krabbe uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå