Gå til innhold

Expat, Blomman, Fjummsi?? Er dere her enda?

Anbefalte innlegg

Heisann!

NÅ er det lenge siden jeg var innom desse siden jah...! Var vestlandske meierier a/s før om dere husker meg da.

Er gravid og venter nr tre i november( jepp blir to tette....) og denne gangen skal jeg være forberedt på ALT og ALDRI rote meg borti brystskjold igjen!!

Lurer på om det går an å ha sopp på puppen uten å kjenne noe? Dere skjønner at jeg flasse liksom litt på brystvorten....pjuk! Mini var jo en skikkelig puppenekter med Kiss, Kolikk og ja you name it! Vi gav oss da han var sju mnd etter mange tårer og mye styr.

Håper dere er her fortsatt og til like god hjelp som før:)

Klem fra meg;)

Fortsetter under...

tja, ikke godt å si....., men kan kanskje være eksem og.

Anbefaler deg å ta kontakt med lege - få henvisning til hudlege å få rett diagnose og ikke minst rett behandling ;-)

Og - du - husker jo deg da!!

så koselig med baby i magen din og da! - bor en liten spire i magen min..... (men den kommer ikke før i mars da, om alt går bra)

Er her enda, ja. Har fått en til (Petter) og blitt tandem-ammer. Han er tre mnd og Martine er to og et halvt. Husker deg! Og ja - Blomman har tre gutter fra før.

Ang. puppen: Jeg flasset en del i begge svangerskapene. Ga seg ved ammestart.

Ja, det funker faktisk kjempebra! Ville ikke valgt annerledes om jeg kunne gå tilbake og endre det. Fantastisk fint å kunne trøste med pupp til en storesøster som trenger bekreftelse på at hun er viktig enda. Forresten ser det ikke ut til at hun trenger så mye slik bekreftelse egentlig...

Til de som lurer på sjalusi: Har IKKE sett noe sjalusi i det hele tatt, og hun gir gjerne fra seg mamma og puppen til en lillebror som trenger det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...