Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var nede på Stork for 7 dager siden! Synes dagene går helt ufattelig sent nå!

Som sist (da jeg ikke var gravid) kjenner jeg symptomer :-)). Noen stikk og sammentrekninger nederst i magen... blir gal av dette..

Noen som var nede i DK rundt 21. juli?

Fortsetter under...

Hei Silje69.

Jeg har ikke vært nedover på en stund, venter og venter på mensen etter en ufrivillig pause. Har ventet i snart 50 dager tror jeg.

Det er rart med alle disse symptomene, jeg bestemmer meg hver gang for at nå skal jeg ikke kjenner etter. Og det går bra de første dagene, så er jeg på jakt igjen.

Og jeg er både kvalm, trøtt, får tydligere blodårere og egentlig etterhvert alle symptomer for gravid tror jeg. Det eneste jeg ikke har vært inne på er metallsmak i munnen. Uff, så slitsomt det er i de siste dagene før test.

Jeg kan ikke annet enn si lykke til, og håper at disse symptomene betyr at du er gravid. Og du må bare holde ut de siste laaange dagene.

Det er lett å si at du må tenke på andre ting, men det er så vanskelig å gjøre det. Vet hvordan du har det.

he.. he..

Må si jeg kjenner meg kjemegodt igjen i beskrivelsen din. Kjente ikke noe de første dagene og hadde ingen forhåpninger...

Selv om jeg tror jeg ikke kjenner gjør jeg det nok likevel..

Kjøpte 2 tester i dag. Skal kanskje teste på dag 11 (fikk positiv da sist).

Hei:)

Jeg var hos Stork den 24.juli og har allerede begynt å kjenne etter symptomer, har så smått begynt å få ømme pupper, men det har jeg også når jeg skal ha mensen så det trenger ikke å være noe godt tegn for meg. Dette var 5 gangen og jeg må si at jeg begynner å bli lei nå, hadde 5 forsøk i fjor også, men mistet dessverre.

Ja sant som du sier, dette er til å bli gal av, men nå skal vi ha ferie og jeg SKAL prøve å ikke tenke så mye, og ikke ødelegge noe av ferien ihvertfall hvis mensen kommer!! Det har jeg lovet meg selv:))

Det er jo bare å stå på så ordner alt seg til slutt, bare så synd at vi må ut av landet og at det koster så mye...

Lykke til med testing:))

Takk for det!

Synes det verste er disse dagene melom insem. og IKM.

Håper det klaffer for oss denne gang!

ja, nyt ferien. Det er jo alltid en skuffelse om mensen kommer (ikke akkurat det en vil). Men heldigvis går det over etter en liten stund... det gode er å vite at det finnes flere sjanser...

Men... tvi tvi..

Det er ganske komisk å lese dette jeg trodde det bare var meg som var smågal.

Jeg var på stork for 12 dager siden og kjenner meg så igjen. veksler mellom å være sikker på å få mens og å tenke at nå kjennes jeg sikkert gravid. det er merkelig som tankene streifer rundt dette om jeg vil eller ikke, men nå får jeg snart vite.

God luck til alle ventende

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...