mamma*29 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Det er nå 12 dager siden jeg spontanaborterte....var 10 uker på vei Begynner å komme over sorgen.. Men blødningene er ennå ikke over! Er litt lei nå...føles som jeg har mensen..... litt menssmerter..... og blødninger. Noen som har opplevd dette? Er det normalt??? Hvor lenge kan det vare? På ultralyd sa de at det var en komplett abort......og at naturen bare måtte gå sin gang.. God sommer til alle sammen !!!!!!
ls83 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hei synd å høre at du mistet, jeg mistet da jeg var 14 uker på vei. blødde i to uker etterpå.. fikk mensen igjen etter 34 dager,,.. lykke til videre.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 huff:( begynte å blø på tirsdagen å klompen kom ut idag:( er ikke noe gøy å blø å blø,blir jo påminnet aborten hver gang man er på do. men du kan faktisk få eggløsning mens du blør. gyn sa til meg att jeg kune få eggløsning å bli gravid mens man blødde,men den første uken man blødde burde man ikke ha sex. blir du gravid så skal man slutte å blø da. jeg ble gravid med engang etter sa,men mistet igjen,ble gravid med engang igjen å mistet nok en gang,så jeg anbefaler å vente litt. er lite gøy å miste ja,huff dritlei nå. 3.gangen hos meg... lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå