Gå til innhold

Noen som bor på Sagene/Bjølsen/Sandaker/Torshov el. liknende....

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg postet et innlegg for mange mange uker siden, fikk svar fra 2 stk, og nå finner jeg ikke "tråden" lengre.

Sender på nytt, og skal være kjappere å svare denne gangen...:)

Jeg er 31 år, førstegangsfødende, student og venter tvillinger 9. desember. Tenkte høre om hvem som bor i nabolaget, mtp trilleturer og kaffe latte utover... Akerselva er jo super sådan:)

Har hatt eksamen og solgt leilighet i vår, så det har vært veldig hektisk. Men fra september roer det seg, og da tenkte jeg også å begynne på bassengtrening for gravide på Oslo Trimsenter (ligger i sentrum).

Hvis noen er interessert i å hooke opp, så gi en lyd, så kan vi avtale nærmere til høsten!

Fortsatt god sommer!

Karianne

Fortsetter under...

jeg bor selv på bjølsen, men skal flytte ganske snart til Enebakk.. :/ men kaffetur eller lignende hadde vært koselig da ^^ Selv er jeg 21, førstegangsfødende, og kjeder meg egentlig ganske mye :P

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg var en av de som svarte forrige gang du la inn et innlegg her.

Jeg er 30 år,har ei jente på 2 år fra før og venter nå en gutt i januar...ja terminen min ble forskjøvet. Terminen min var opprinnelig 13.desember.

Et treff i september passer bra. Jeg bor på Bjølsen.

Bassengtrening visste jeg ikke fantes for oss gravide,det må jeg undersøke nærmere. Hvor mye koster det? Det vil jeg gjerne være med på!!

Nyt sommeren...når den kommer:-)

Margrete

Annonse

Takk for svar alle sammen!:)

Da sender jeg ut en treff-mail i slutten av august, saa ser vi hvem det passer for. Jeg er fleksibel i forhold til tid og sted!

Nyt varmen i Oslo, jeg er i Barcelona og her tordnet det i natt....

Mye liv i magen og en veldig morsom tid:)

Karianne

Jøss! Snakker om sammentreff:) Gratulerer! Vet du hva du får?

Hvordan er formen din? Jeg er i fin form, men blir litt fort sliten, og prøver å ikke stresse med noe. Skolestart på mandag, men jeg skal bare være med litt nå og da, ingen ambisjoner om eksamen dette semesteret. Hva gjør du? Har du blitt sykemeldt?

Gleder meg til å bli ferdig med flytting, nå i slutten av august, da blir det tid til litt mer baby-prat og utstyrs-innkjøp... Ser fram til et treff tidlig i september:)

Vennlig hilsen Karianne

Formen er veldig bra. Begynner å merke tyngden så det er godt å ikke gå for mange trapper :-) Ble sykemeldt fra uke 22, så nå er det bare å få tiden til å gå fam mot desember. Er veldig spent og vi gleder oss masse.

Lykke til videre i flyttinga.

Da ses vi på treff i september. Tror desemberklubben skulle sette opp et treff i september.

Hei:)

Jeg bor øverst på grunerløkka, er 26 år og førstegangsfødende. Har termin 15.desember, og venter en gutt. Blir gjerne med på treff....og skulle gjerne hørt mere om bassengtrening for gravide, fordi det har jeg lett etter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...