Gå til innhold

Der datt jeg i bakken ja!

¤snart to snupper¤ høygravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke sjekka siden sist legeskjekk for to uker siden. da var det 100/60 ligget lavt hele tiden, gjør jeg til vanlig å. men det må jo være lavere nå ... blodprosenten var å fin. hvert hele tiden. jeg får ta meg en tur på legevakta i mårra om det ikke gir seg. er ikke bra atjeg er sååå sliten. jeg er 33+5 "bare"

Hei hei!! ( og takk for sist.. )

Skjønner at du er sliten om dagen.. Holder på å klikke selv inneimellom, men du har jo itilegg ei lita ei på 2 år.. Min på 6 1/2 år klarer jeg jo veldig bra selv..

Er ikke redd for å innrømme at jeg gladelig føder 2-3 uker før tiden. Er så mange her inne som absolutt mener man SKAL gå til termin for enhver pris..

Vi får bruke onsdagene fremover til å klage og syte litt til hverandre på BIMtreff.. så slipper mannfolka og høre på sytinga vår iallefall 1 dag i uka.. hehe..

Hang in there!!

Marianne

har snakket med legen min om det å besvime, og det er "helt greit" så lenge du ikke lander på magen eller får vondt.

har selv veldig lavt blodtrykk og spurte i tilfelle jeg skulle besvime, men har ikke gjort det.

skal til legen på torsdag og få meg % sykmld. er ikke bra å bare jobbe, sove og spise, man skal ha tid til å gjøre som man vill også. besøke folk, dra på kafè, kino, være kjærester og ha overskudd til en ny dag.

viss man er så mye sliten bør man vurdere om det er verd å bruke opp all sin energi på jobb, det synes ikke jeg;)

lykke til i allefall

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...