Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei. Jeg lurer på en liten ting. Jeg ammer min sønn, men må gi mme i tillegg da jeg har forlite selv. Jeg begynte med nan2, men merket han han begynte å gulpe mer enn på nan1. Gikk over til collett, men ser det er helmelk i den. Men har merket at min sønn gulper mindre av denne. Han er nå 4,5 mnd og jeg har ikke begynt med fast føde. Har kjøpt risgrøt, men ikke begynt å gi han det. Vil helst vente lengst mulig (til han er 5-6 mnd). Er selv melkeallergiker og hveteallergiker, og tåler ikke noe form for melk og svært lite hvete.. Bruker selv ris melk og spelt mel. Er det noe risiko å gi sønnen min mat med disse ingrediensene og evt, noen som har gode råd om hva jeg kan starte med som fast føde osv... Helsesøsteren min er litt rar, hun har selv ikke barn og sier jeg kan vente med fast føde, men har og hørt at det er for de som kun ammer og om man gir mme i tillegg, bør en helst gå over til fast føde i tillegg til mm og mme. Kan noen hjelpe meg med dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå