Gå til innhold

ER det vondt og ta ut stiftene ???

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ta de ut på mandag .. GRUER MEG KAN DU SI =o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stifter de??? Sist jeg tok ks brukte de tråd...

Skrevet

de sydde innders og stiftet ytterst

Skrevet

Jeg grua meg kjempe mye til det sist og det var helt uten grunn! Kjente 1 av stiftene, de andre merket jeg ikke i det hele tatt. Den jeg kjente varikke vond, jeg bare merket at den gled ut. Ikke gru deg i det hele tatt!!!

Skrevet

skjønner ikke at noen blir stifta sammen etter ks

jeg ble sydd innvendig og det håper jeg de gjør denne gangen også...

kan tenke meg at det blir kanskje det samme å ta ut stifer som å ta ut sting....ikke vet jeg......

Skrevet

Det blir ofte penere arr med stifter, og det er mindre sjans for at såret åpner seg mens de står i.

Det var ikke spesielt vondt å ta ut stiftene. Det var mye vondere å ta av plasteret, for å si det sånn!!

Skrevet

Penere med stifter kan det vel knapt bli eller? Jeg fikk en smal usynlig strek etter at de sydde. Men det kan jo hende de går for stifter etter det med hun som stod med tarmene i armene etter et keisersnitt som var sydd med tråd som ikke holdt...

Skrevet

Første stiften satt litt "skeivt", så den var faktisk vondt. Begynte å svette som en gris, tom jordmoren la merke til det, hun ga meg en fuktig klut og ventet litt, sa også at den neste vil jeg ikke merke noe til.

Resten merket jeg ikke noe til!!!

Skrevet

Det er IKKE vondt :-) har hatt to keisersnitt,og man er så nummen i opersjons-såret at man kjenner det så og si ikke :D

Skrevet

hei.. takk for svar.. =O) var og tok de ut i dag, gjorde ikke vondt i det hele tatt ..kjennte ingenting faktisk =O) Eneste som var ubhagelig var når de reiv av teipen =O/

Skrevet

Slapp heldighvis stifter.... tråd innerst og lim i ytterste lag, slipper å ta vekk noe som helst, ser ut som det gror utrolig bra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...