Gå til innhold

Positiv opplevelse

Gjest

Anbefalte innlegg

Etter min 2. utskraping i slutten av april har jeg holdt kontakt med legen som ville følge oss opp. Vi er jo i gang med utredning, heldige som vi er- men alle prøver så langt er fine. Venter fortsatt på noen svar. Men som jeg har visst lenge så har jeg APC- resistens, men ikke så ille at jeg MÅ ha blodfortynnende.

Snakket for litt siden med denne legen, eller gynekologen igjen. Jeg sa at jeg var utålmodig og han forstod meg så godt!:-) Spurte om det var mulighet for at jeg kunne få sjekket om alt var ok i livmoren min en gang i forb. med eggløsning, og jammen klarte han å presse meg inn slik at jeg fikk time bare to dager etter!:-)

Alt så kjempebra ut. Eggløsningen var like rundt hjørnet (forventet det også) og slimhinnene var tykke og perfekte for et evt egg å feste seg i slik han kunne se!

Var så godt, bare å få bekreftet at ting så bra ut!:-) Men om det er klaff denne måneden, det spørs jo.... Men er jo lov å håpe! Uansett så slapper jeg av nå og tenker at alt sannsynligvis er normalt selv om det skulle ta tid å bli gravid igjen.

Nå drar vi på ferie og skal slappe av:-)

Klem fra meg

Fortsetter under...

Heisann!

Så bra at du hadde en fin opplevelse. Det er godt å bli tatt på alvor :-)

Jeg ville nok tatt blodfortynnende jeg da ved neste svangerskap...selv om det ikke er så ille at du må ta det vanligvis. Det skader ikke og er en vanlig behandling for å forebygge SA sammen med crinone, selv om alle prøver er normale.

Ha en flott ferie da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...