Gå til innhold

quinny 3xl comfort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har denne vogna og er veldig fornøyd. Har en gutt på 3 år som har brukt sportsdelen fra han var 1,5 år frem til nå.

Vi fikk en liten gutt til for 3 mnd siden som nå har overtatt vogna. Jeg kjøpte dreami bagen til ham. Den passer fortsatt fint til minsten her. Den er ikke stor, men lun og god. Tror jeg kommer til å bytte over til sportsdelen når han er en 4-5 mnd, da begynner det og bli kaldere og vi trenger mer varmt i vogna.

Men jeg har en brukt simo kombi vogn som gjør seg veldig godt som sovevogn når vi er hjemme. Denne vogna har storebror brukt som sovevogn i barnehagen frem til nå og den var virkelig verdt sin pris (kjøpt brukt for 1000,-)

Quinny vogna kan være litt ustø til soving, særlig når de blir større, men er så god å gå tur med og tar så liten plass i bilen at det veier opp, er ikke noe problem heller siden jeg har "sovevogna" hjemme.

• 3 uker senere...

jeg er også fornøyd med denne vogna, men nå er snuppa 4 mnd og begynner å bli for stor for dreamybagen. kan hende at det hadde vært like greit med softbag, men det føltes tryggere for oss ferskingforeldre med den stødige dreamybagen i begynnelsen. hvis du må opp eller ned trapper med vogna, er softbag antakelig en del lettere.

Jeg har denne vognen og er kjempe fornøyd med denne. Lille gutt er nå 5 mnd og har enda litt plass igjen. Regner med å bytte ut bagen til sportsvognen i løpet av sept/okt alt etter om han sitter eller om den blir forliten. Kommer til å bruke bagen så lenge det går. I tillegg kan jo sportsvogndelen legges helt ned,så om han vokser utav bagen tidligere enn du ønsker, så kan du fint bruke sportsvogndelen. Jeg har en venninne som bare kjøpte sportsvognsdelen da hun fikk barn og har brukt den siden barnet var nyfødt. Gikk helt fint siden den kunne legges helt ned:)

Så lykke til med valget:)

Vi har den, og ser superfornøyde!!

Bagen har vi akkurat byttet ut, poden er 4,5 mnd. Ikke fordi han var for stor for den, men fordi han syntes det var såå kjipt å ligge nedi der... I sportsvogna ser han verden selv om han ligger helt flatt!

Anbefaler vogna!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...