Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Storesøstrene heter Victoria, Rebecca og Charlotte. I januar venter vi nummer fire. Vi vet ikke kjønnet, så jeg trenger forslag til både jente- og guttenavn.
Vannmann35 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jente: Victoria, Rebecca, Charlotte og Caroline Victoria, Rebecca, Charlotte og Christina Victoria, Rebecca, Charlotte og Helene Victoria, Rebecca, Charlotte og Theresa Victoria, Rebecca, Charlotte og Margrethe Victoria, Rebecca, Charlotte og Agnethe Gutt: Victoria, Rebecca, Charlotte og Benjamin Victoria, Rebecca, Charlotte og Christian Victoria, Rebecca, Charlotte og Fabian Victoria, Rebecca, Charlotte og Joachim Victoria, Rebecca, Charlotte og Alexander
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Caroline, Christina og Christian med C er uaktuelt, for jeg vil at barna skal ha hver sin forbokstav. Med K blir kanskje rart siden alle jentene skriver med c i navnene sine? Alexander er opptatt i familien på begge sider. Benjamin er brukt blandt vennene våre.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Victoria, Rebecca, Charlotte og Elise Victoria, Rebecca, Charlotte og Julianne Victoria, Rebecca, Charlotte og Benedicte Victoria, Rebecca, Charlotte og Sofie Victoria, Rebecca, Charlotte og Johanne Victoria, Rebecca, Charlotte og Nicolai Victoria, Rebecca, Charlotte og Gabriel Victoria, Rebecca, Charlotte og Christopher (evt Kristoffer) Victoria, Rebecca, Charlotte og William Victoria, Rebecca, Charlotte og Julian
prysseluskan Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Litt morsomt å ta med den c'en i neste navn også. Konstance Benedicte Nicoline Erica Lucia Bianca Lucas Oscar Eric Isaac Jacob Nicolai Nicholas
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 God ide! Jeg syns jentenavn er vanskelig. Vi har brukt opp favorittnavnen på de tre andre. Nicolai er min favoritt, mannen vil ha Gabriel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå