Gå til innhold

Føler jeg er den eneste som faktisk...


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

GLEDER meg til fødselen... Helt sykt. Gleder meg helt vilt...Men får se hvordan det blir lengere ut i svangerskapet..

 

Bare tanken på at når fødselen er over så har jeg et mirakel i armene mine... det er nok derfor jeg gleder meg så veldig....=o)

 

Dette blir mitt andre så det blir spennende å se...=o)

 

Noen andre som gleder seg??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jep, jeg også. Var helt fantastisk første gangen og tror og håper det blir like fantastisk denne gangen. De er bare så nydelige. Og få sønnen min opp på brystet er utvilsomt det beste øyeblikket i hele mitt liv. Så jeg er helt enig, gleder meg helt vilt. Selv om det ennå er veeeeeeeeldig lenge igjen. har termin 28. mars jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene:)

 

Gleder meg noe vannvittig til fødselen, men ser også frem til å gå gravid en stund. Synes det er en fantastisk tid. Nøt hvert ett sekund med førstemann, selv om jeg hadde mye kynnere og bekkenløsning.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder med å kjempe masse...:):)

men kjenner på att det er litt skummelt å:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg jeg å=) gleder meg til alt, UNTATT ventingen som som jeg hører følger med;) er så utålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...

 

Det var godt å høre at jeg ikke var den eneste...

 

Å få barn er et så stor begivenhet at det går ikke ann å beskrive det. Det MÅ oppleves...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg gleder meg men de sier jo at første og tredje fødsel er mest like hverandre og 2 og 4 er mest like. Jeg skal ha nr fire og min andre var ikke særlig morsom. Min første var helt ok til og være første. Min siste var helt utrolig fin. Var over på tre timer. Fra start til sydd.

 

He he he. Endelig gravid og gleder meg denne gangen til og gå gravid igjen. Uansett med eller uten plager. Første vanlige plager, 2 og 3 var ille. Men da ble jeg gravid etter 1 pp med to. Første og nå har vi prøvd i åtte mnd. Tor derfor det blir jente. He he he.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt utålmodig jeg, vil gjerne at 9 mnd skal være over nå :-D

Gleder meg kjempemasse til det skjer. Hadde gledet meg til å gå gravid men er jo bare kvalm og trøtt hele tiden. Var ikke det med de andre.

Min 1 varte i 11 timer, nr 2 i 24 timer og nr 3 i 2 timer. Tror ikke det er noe sammenheng med antall fødsler jeg, ihvertfall ikke for meg :-D

Vet at når riene begynner husker jeg hvordan det var og da kommer nervene :-D

Sistemann var jo veldig enkel så håper på en reprise der........

 

Vi er heldige som får oppleve dette

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fødselen jeg og, både fordi at jeg kan endelig holde den lille i armene... Men også fordi jeg syns selve fødselsoppplevelsen i seg selv var flott... men det gjenstår og se om det blir like enkelt denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei alene er du IKKE for jeg gleder meg noe så sinnsykt :) Selve fødselen er bare en fantastisk opplevelse, tross smerter av en annen dimensjon. Er min nr 3 dette, men det er 16 år siden sist så: JA JEG GLEDER MEG TIL FØDSELEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på gleden jeg. Har prøvd i snart fire år - med flere runder IVF, før naturen plutselig slo til av seg selv, så hadde tenkt at etter å ha fått bekreftet at jeg faktisk er gravid ville verden føles helt fantastisk og hvert minutt fylt med lykke.

 

Men så er jeg bare sliten. Uendelig sliten, hormonell og uten apetitt. Klarer ikke forholde meg til at det blir noen baby ut av dette, kjennes mest som en medisinsk affære jeg bare må gjennom.

 

Så godt å se at andre gleder seg. Regner med det kommer til meg også snart : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg jeg og!

siste fødselen min var fantastisk!

Jeg anbefaler alle å lese phantombaby sin fødselshistorie på fødselsdebatten..Den er utolig og skikkelig motiverende!

pusteteknikker og fokus og hele pakka!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ventet første gruet jeg mer, spess til fødselen, men nå gleder jeg mer, jeg vet hva jeg går til, og vet at smertene forsvinner så fort barnet er ute. jeg føler meg tryggere på å få et nytt familie medlem nå også, hadde aldri vært borti småtroll før jeg fikk min første.

Så denne gangen gleder jeg meg.

 

Det eneste er at jeg klarer ikke slippe gleden helt ut enda, da jeg mistet i fjor i uke 11, men så fort jeg er ferdig med 1.trimester, blir det bare stas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...