Gå til innhold

Noen som vet dette??

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet dette. Jeg ammer, men gir og min sønn Nan da jeg har forlite selv. Den siste mnd har han begynt å gulpe mer enn vanlig. Var etter at jeg gikk over til Nan2. En venninne av meg sa at det kunne være at han reagerte på Nan ettersom det er melk i den og at jeg burde prøve Collett istedet da den var uten melk. Nå ser jeg at den er med helmelk og har hørt at spedbarn ikke skal ha helmelk. Jeg er selv allergisk mot melk og lurer på hva jeg skal gjøre. Merker at han gulper mindre eller nesten ikke på Collett, men vil jo ikke gi sønnen min noe som han kan bli dårlig av eller få allergi av i etterkant. Han er nå 4 mnd. Vet jeg kan begynne med grøt og litt middagsmat, men vil helst vente til han er 5-6 mnd før jeg gir han dette. Håper noen kan hjelpe meg og komme med gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9930357-noen-som-vet-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, men hvilke type grøt skal jeg begynne med da.. Har kjøpt risgrøt. Er den grei å starte med? Helsesøster har anbefalt å vente med fast føde siden jeg er allergiker,men hun er litt rar da... Har ikke barn selv, så vet ikke hva jeg skal "høre på"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...