Gå til innhold

blødninger????


Bethenc

Anbefalte innlegg

jeg er i henhold til denne siden i 6 uke, hatt en ex.u. i jan 07 hvor de har fjernet min høyre eggleder. Jeg har vært på tre ul og ingen ser noe enda... også har jeg hatt jevn blødning, men lite, bitte litt i trusa enkelte dager, men ellers bare når jeg har tørket meg etter jeg har vært på do. Det er til tider også litt slimete. HCG nivået er testa og var på 1200 mandag 23.07. Tatt ny i dag og venter spent på svaret... håper det går bra denne gangen...

 

Noen som har opplevd noe lignende? hvordan gikk det med deg/dere?

 

Hilsen ei som er VELDIG urolig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en del blødninger til å begynne med. Ble så begymret til slutt at jeg gikk til legen og tok hCG for å måle verdien. Om den steg eller sank.

 

Tok den første prøven på en onsdag og her var verdien på litt over 6000 og fredagen så var den steget til litt over 12 000... Så dette er kjempe bra stigning da...=o) Jeg var da i min 6. uke..

 

Nå er jeg 9+1 og blødningen har avtatt en del nå... Kan hende det kommer litt når jeg tørker meg men det erså lite nå at det nesten ikke kommer så ofte lengere...

 

Så den blodprøven du har tatt idag skal vel være et sted rundt 24 000. Hvis det er sånn at det dobles annen hver dag..

 

Spennende å se da... Krysser fingrene for at alt er bra hos deg=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tror nok at det varierer veldig fra person til person det med HCG stigningen, så er nok ikkje heilt sikkert at det har doblet seg nest gang.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk svar og den var på 3400-3500,og legen synesdette virket skikkelig lovende at den var riktig og alt skulle gå bra... noen flere som har opplevd slikt?

 

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingene jeg har fått av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...