Gå til innhold

Når begynner man egentlig å få gravid mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min uke 18 om 3 dager, og kan såvidt ane en liten "hump" nederst på magen. Jeg var godt trent før fødselen, og trener fortsatt 3 ganger i uken. Jeg Kan bruke alle buksene mine fortsatt. Jeg har også merket meg at en dag kan magen stikke mer ut,mens den andre dager viser knapt. Man blir jo litt nervøs over om alt er som det skal.

Når begynner magen å vise? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte i uke 16 ca, da formet den seg til en kul som har blitt større og større de siste ukene.. fra uke 18-20 har den endret seg masse :)

Skrevet

Jeg har aldri trent noe særlig, men får høre det at jeg aldri kommer til å få skikkelig mage pga at jeg har så fine og kraftige magemuskler, som gjør at babyen ligger langt bak i magen, og jeg kommer til å hente meg raskt inn igjen etter fødselen =) Men jeg vil begynne med mammabukser jeg også, det er jo så søtt og fint!

Skrevet

dette er veldig opp og ned på folk.. i mitt forrige svangerskap så man det ikke før jeg var 16 uker, men da så det ut som jeg skulle føde snart når jeg var kommet til uke 18.. og denne gangen kom magen rundt uke 13.. Men ei jeg kjenner fikk mage med begge barna fra hun var 2-3 uker.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...