Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Har fått plutselig så vondt/ømhet i magen eller det kjennes ut som livmoren 3mnd etter fødselen.. Ikke hatt noen problemer tidligere og fødselen gikk helt fint. Alt var bra på 6 ukers kontrollen.. er ikke særlig gla i leger derfor jeg spør her. Flere som har det slik eller som vet hva det kan være?? Har forresten ikke bynt på noe prev.midler, men er veldig forsiktige da...og ammer i tillegg.
blond Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det kan være: ' stress mat du ikke tåler (noen får matintoleranse etter fødselsen) andre ting
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Kan være musklene som enda er litt ømme etter fødselen og graviditeten, jeg fødte for 9 mnd siden og magen er øm som bare det, fysioteraputen masserer min mage først og så tar vi mageøvelser.
Phobia Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Hei Fødte for 2 måneder siden og har det akkurat som deg. Føler ut som vondt i livmoren ja. Ammer også og har heller ikke begynt med prevensjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå