Gå til innhold

Gøril med mirakel i magen

Løyyypeeee!!

Anbefalte innlegg

Ønsker deg lykke, lykke til med det forestående. Må alle spådommer slå feil og at Jesper viser seg å være en frisk og sterk gutt. At han er sterk har han vel allerede bevist.

Vi møtes kanskje på foreldrerommet utenfor nyfødtavdelingen på Riksen etter hvert, for det stemmer at dere skulle føde på Rikshospiatelet? Vårt inntrykk er at barnet blir veldig, veldig godt ivaretatt og legene som er tilknyttet er engasjerte og grundige; jeg har virkelig følt at den lille er i trygge hender. Så hører du en trønder og en vestlending, er det bare å ta kontakt :o) Vi blir nok minst her i 4-5 uker til, muligens en del lengre også...

Igjen, ønsker deg og mannen alt godt i den kommende tiden. Mitt inntrykk er at du har vært fantastisk her på BIM, hjulpet mange med seriøse svar, til tross for at du selv har hatt ekstremt mange påkjenninger gjennom svangerskapet.

Fortsetter under...

Hei Pia_29 :)

Dette var en veldig hyggelig melding å lese :)

Og tusen takk for alle lykkeønsker, de tar jeg med meg! Og håper at det viser seg at Jesper er en sterk gutt og at skaden han har er noe han fint kan leve med.. Det er det vi må tro!

Ja, skal føde på Rikshospitalet. Faktisk skal det skje 1.aug/2.aug (da settes jeg i gang). Tror neppe det skjer av seg selv før den tid. Så håper dagene går fort.

Hadde jo vært hyggelig å møtes :) Regner med vi blir der ei stund etter fødsel vi også.. De har i allefall sagt at vi må regne med noen dager ekstra der.. Og det hadde nok vært godt å møtt noen der bortsett fra mannen min, leger og jordmødre.. Tatt en kaffe og pratet litt :)

Godt å høre at dere føler dere i trygge hender. Det er så viktig. Tror Rikshospitalet er et av de aller beste sykehusene når det gjelder premature og syke barn, så vi er "heldige" sånn sett, som havner der.

Har iallefall inntrykk av det jeg. Og da vi var på A-hus så sendte de meg over til Rikshospitalet med en gang, de sa "det er der kunnskapen ligger".

Moro å lese den setningen "så hører du en trønder og en vestlending, så er det bare å ta kontakt..".. Her er det også en trønder og en vestlending nemlig. (jeg er trønder..)..

Jeg sender deg en PM med mitt mobilnr jeg. Så er det lettere å holde kontakt. Jeg er nemlig ikke så ofte på bim, og det er sikkert ikke du heller nå? Men skal se litt oftere innpå her i helga, for å se om du har fått PM.. Det er litt mye surr på bim fortiden.. I går måtte jeg lage meg et nytt nick for å skrive innlegg.. Men ser ut til at det funker i dag:)

Håper at alt går bra med dere og lille Hennie :) Hun virker som en skikkelig fighter.

Klem fra Gøril

Hei Gøril!

Henger meg på denne! Ønsker deg masse lykke til med fødselen! Håper også at alle spådommer slår feil!!!!

Tenker masse på deg om dagen. Må være skikkelig tøft, men høres ut som du takler det bra. Håper du også klarer å glede deg til å treffe lille Jesper og ikke bare gruer deg for å endelig få ett ordentlig svar.

Mange klemmer fra L

Annonse

Har nok aldri rotet meg til å lage profil, nei... Trege trøndere, vet du.. ;o)

Og nå har vel du allerede pakket snippsekken.

Ønsker deg igjen fantastisk lykke til, iallefall.

Vi hadde nok også hatt stor glede av å treffe andre innimellom, ja. Veldig mange temaer er gjennomdebattert etter 3 uker på 6kvm med køyeseng og vask.. man kommer nært etter uker/måneder med campingtur på Riksen:o)

Dere har spennede dager foran dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...