Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gladmelding - det er nå ledig plass i køen etter meg - håper dere alle rykker raskt frem og forlater området :)

Det tok meg 15 pp - og det med tredjemann!!!! hadde aldri trodd jeg måtte smøre meg med så mye tolmodighet!!!!

Ps. jeg tror på kremen Progesta Care og tipser bare videre om den - ga iallefall full klaff og skikkelig blått kryss her nå :) Har strevd med skyggestreker og forsentkommende TR tidligere....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9929647-rykk-frem-i-k%C3%B8en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære TussiLussi

Gratulerer, dette var virkelig velfortjent!!!! Har ett spørsmål til deg....... jeg bruker nemlig også progeteronkrem... med resept, men har også prgesta care.... brukte du den nå bare etter eggløsning? eller hele syklusen.... hvor mye bruker du hver dag, og fortsetter du med kremen nå som du er gravid????

Kos deg på 1. tri!!!!!

Lykke til!!

klem

Bruker en dose morgen og kveld og skal fortsette med de i 3 mnd. Er man ikke gravid - er det visst viktig å slutte når TR dukker opp og frem til ca dag 12 i syklus.

Kan hende du har større doser når den er på resept?

Tusen takk forresten ... :)

Gratulerer så mye, Tussi-Lussi, det var gode nyheter!! :o) Jeg har fulgt med deg en del, for du var en av de første jeg la merke til når jeg begynte å bimme i mai 06. :o) Krysser fingrene for at spiren deres blir i magen ut tida si nå.

Må bare spørre litt om denne kremen, jeg også. Skjønner det som at du har brukt en reseptfri krem, men har det vært uten gyn/ legens viten? Og hvor lenge har du brukt den?

Lykke til videre, ønsker deg et godt og problemfritt svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...