Gå til innhold

Kjøpe katt - Main coon.. noen som vet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk - vet du hvordan man kommer i kontakt med de som selger.. nå prøvde jeg å søke på finn også men ikke en main coon å oppdrive der.. regner jo med jeg må kontakte en oppdretter, men disse sidene er så rotetet.. myeee fine bilder av suuuuuuperflotte katter

kjipt at de koster like mye som en sofa da

Kjenner ingen seriøse oppdrettere i Oslo (vi bor her), vi kjøpte vår main coon på vestlandet. Betalte 8000 + flyfrakt for den. Men guuud så nyydelig katt med et utrolig gemytt og personlighet!! Vi ønsker oss en til, men vil vente til babyen er ute.

Lykke til med kjøpet av verdens råeste katterase!!

Annonse

I knooooow.. har "sikla" etter main coon i årevis - men har hatt andre katter og nå.. nå har jeg ikke katt - og jeg har en samboer som også vil ha main coon.. nå skal det bli - men det er jo ikke bråhast da

har dere de som utekatter eller innekatter? jeg vil ha utekatt :) men er de like sky som skogskatter eller?

Hei!

Hvis du går innpå www.katteprat.com/forum så er det endel oppdrettere der av main coon. hvertfall en vet jeg, og hun har hjemmeside med linker til enda flere.

Jeg har sett priser på alt fra 6000-10000, kommer joogså ann på hva de blir solgt til og hva du skal bruke de til. kos/avl/utstilling..

Lykke til, det er herlig med katt =)

Vet ikke om du så stavelsefeilen? Jeg glemmer det alltid :)

Maine og ikke Main..

Jeg hadde skogkatt før og den var ikke særlig sky. Så vet egentlig ikke.

Men de to vi har nå er ganske så forskjellige.

Nikita er en liten dame som ble sterilisert da hun var kattunge pgr livmorbettennelse. Hun er ikke særlig stor, mer liten og nett men med kjempelang pels. Hun er skikkelig kosen og tøff. Er ikke redd for noenting.

Mens Eliahs som er svææær er den største pysa på jord, hehe. Han ser så tøff ut med størrelsen sin og den lange pelsen. Men er skikkelig baby. Han er bare ett år så håper han blir litt tøffere.

De er begge utekatter. Har ikke kasse til de, så de går ut og inn som de selv vil.

Annonse

Tror det kan være lurt, for det er utrolig mye tull ute å går. Jeg holdt på å kjøpe av ei som blandet skogkatt inn pgr de da kan få litt finere pels osv.

er så gla jeg oppdaget det før det var for sent. Kom i snakk med en seriøs oppdretter og hun sa at det er veldig mye lureri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...