Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Datteren min er nå 12 mnd, og jeg ammer fortsatt morgen og kveld og har tenkt og fortsette med det en liten stund til...problemet er bare at det er vondt i det ene brystet nå, og i dag så jeg litt størknet blod der...Så jeg lurer på om jeg rett og slett nesten er gått tom...? Hva kan jeg gjøre for og få litt fart i produksjonen igjen?? Har ikke lyst og gi meg ennå.... Takker for alle svar:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Nei, men det skal jeg jammen gjøre:) Takk for tips:)
lilleluna7 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg har ammet mine to barn henholdsvis i ett år og tre mnd, og to år :-) Det er flott at du fortsatt vil amme barnet ditt! Det går ikke an å gå tom med mindre du ammer mindre. Det er tilbud og etterspørsel prinsippet som råder. Jo mer barnet suger (og suger riktig på brystet) jo mer melk produserer du. Hvis brystet har blitt sårt, kan det hende du vegrer deg litt for å gi fra det brystet? Hold brystet varmt og forsøk å massere forsiktig, ovenfra og nedover. Hvis der er kuler, kan det være hovne melkekjertler. Forsøk da ikke å massere selve kulen, men området rundt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 men hva er egentlig hvitsen med å amme så grådig lenge da...gjør du det for barnet eller for din egen del..? har du gått tom så har du gått tom...hva med ei flaske istede???
Sissy-mams Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Til Anonym 21:37 24.08.2007 Dustesvar!!! Kjempeflott at HI prøver når hun ønsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå